Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Super Viktigt Meddelande till Åke Malmros angående Fylle Svängen igen!

Publicerad 2014-08-30 09:03:59 i Åke Malmros,

Super Viktigt Meddelande till Åke Malmros angående Fylle Svängen igen!
Jag som skriver till dig då Åke Malmros detta Meddelande heter Karl-Olov Nordin.
Och nu tycker jag att du skall Sluta att Sprida Uppgifter
Om att du skall Ta Tyska Horor hit till Falun på Super Träffen på År 2016/2017(?) nu då
 Och detta är dock Christer Sjögrens Före detta Manager Åke Malmros.
Och här jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin
 
Och detta är den BOMBÄKTA Stefan Borsch nu då
Och detta är dock den BOMBÄKTA Lasse Berghagen.
Och detta är dock den BOMBÄKTA Leif "LOKET" Olsson.
Vad tycker du om Åke Malmros Påstående nu då Leif  "LOKET" Olsson?
Förstår du hur jag menar nu då Leif "LOKET" Olsson?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 

En Rätt så KRAFTIG EFTERLYSNING till Linus Lövberg i Alingsås, angående detta Med Facebook och denna Avstängning igen!

Publicerad 2014-08-20 16:52:26 i Linus Lövberg i Alingsås.,

En Rätt så KRAFTIG EFTERLYSNING till Linus Lövberg i Alingsås, angående detta Med Facebook och denna Avstängning igen!
Jag som skriver detta Meddelande till dig Linus Lövberg i Alingsås heter Karl-Olov Nordin
Nu fick jag se att du har Blivit Avstängt igen på Facebook md denna Webbadress: https://www.facebook.com nu då
Förstår du hur jag menar nu då Linus Lövberg?
Mvh: Karl-Olov Nordin
Och detta är dock den BOMBÄKTA Linus Lövberg i Alingsås.
Och detta är den jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin.
Förstår du hur jag menar nu då Linus Lövberg?
Mvh:  Karl-Olov Nordin.
 

Super Viktigt Meddelande till dig Olle Jönsson och Till dig då Lotta Engberg och Till dig då Pernilla Wahlgren med anledning utav mina Super Breven!

Publicerad 2014-08-19 16:20:02 i Lotta Engberg och Olle Jönsson och Pernilla Wahlgren,

Super Viktigt Meddelande till dig Olle Jönsson och Till dig då Lotta Engberg och Till dig då Pernilla Wahlgren med anledning utav mina Super Breven!
Jag som skriver detta Super Inlägg angående mina Super Brev hem till dig nu då Olle Jönsson och Hem till dig då Lotta Engberg heter Karl-Olov Nordin.
Och detta är dock den BOMBÄKTA Olle Jönsson Sångaren i Lasse Stefanz nu då.
Och du Olle Jönsson skall börja att Läsa din Post och inte Slänga den i den Öppna Spisen nu då Olle Jönsson.
Förstår du hur jag menar nu då Olle Jönsson?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
Och detta är dock den BOMBÄKTA Lotta Engberg.
Och detta är samma med dig Lotta Engberg nu då.
Och du skall Läsa din Post du får Hem till dig ifrån mig nu då Lotta Engberg.
Och jag vill dock Genast att du skall Skicka mig ett SMS på Min Mobiltelefonnummer och det står i mitt Super Brev som du har Fått Hem utav mig nu då Lotta Engberg.
Och du skall inte vara Så Himla Rasande på mig nu då Lotta Engberg.
Och detta hade i alla fall Stefan Borsch sagt åt mig igår Söndag den 10 Augusti på År 2014 via ett SMS.
Förstår du hur jag menar nu då Lotta Engberg?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
Och här är DOCK den BOMBÄKTA Pernilla Wahlgren nu då.
Och jag UPPMANAR dig Pernilla Wahlgren att Inte Slänga Mitt Super Brev i Dokumentförstörarenm som du gjorde tidigare nu då.
Förstår du hur jag menar nu då Pernilla Wahlgren?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
Och detta är dock den BOMBÄKTA Stefan Borsch, och jag fick dock ett SMS utav honom
Och jag Uppmanade mig att Skapa detta Super Inlägg nu då.
Och här jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin

En Rättt så KRAFTIG EFTER LYSNING TILL DIG Leif GW Persson/ Med anledning utav Facebooksteamet som harTagit bort ditt Facebookskontol

Publicerad 2014-08-14 14:54:59 i Leif GW Persson,

En Rättt så KRAFTIG EFTER LYSNING TILL DIG Leif GW Persson/ Med anledning utav Facebooksteamet som harTagit bort ditt Facebookskontol
Jag som skriver dettta Meddelande till dig Leif GW Persson heter Karl-Olov Nordin.
Och jag fick se detta Igår Kvällst att ditt Facebookskonto är Stängt på Facebook med denna Webbadress https://www.facebook.com nu då Leif GW Persson.
Jag vill att du skaffar dig ett Nytt Facebookskonto nu då Leif GW Persson?
Förstår du hur jag menar nu då Leif GW Persson?
Mvh: Karl-Olov Nordin
.
Och detta är den BOMBÄKTA Leif GW Persson.
Detta är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin.
Förstår du hur jag menar nu då Leif GW Persson?
Mvh: Karl-Olov Nordin.

Super Viktigt Meddelande till dig Stefan Borsch med anledning av din Mobiltelefonen, och det Inträffade!

Publicerad 2014-08-13 19:31:33 i Mobiltelefonen till dig Stefan Borsch.,

Super Viktigt Meddelande till dig Stefan Borsch med anledning av din Mobiltelefonen, och det Inträffade!
Jag som skriver detta Meddelande till dig Stefan Borsch med anledning av din Mobiltelefon och dett Inträffade heter Karl-Olov Nordin.
Detta är den BOMBÄKTA Stefan Borsch.
Jo jag kan förstå att du Blev Rasande på mig bara för att jag ville Hjälpa på bästa Sätt nu då för din Mobiltelefon, och att du hade Uppfattat det så att jag sa att du skulle installera om Mobiltelefon, och om den Tekniska Biten är Fel,  men jag menade inte att du skulle börja att RADERA allt innehåll PÅ MOBILTELEFONEN nu då Stefan Borsch.
Jag känner mig ganska så Super Ledsen för detta nu då Stefan Borsch.
Förstår du hur jag menar nu då Stefan Borsch?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
Utan jag kommer nu att Lägga upp lite andra Länkar på Andra Mobiltelefoner nu då.
Jag vill dock Uppmana dig Stefan Borsch att Titta på denna Samsung Galaxy Express 2
Eftersom denna har ett Inbyggt Lagringsminne på Hela 8 GB nu då.
Plus att den har även Utbyggd Minnes Kort Plats för MicroSD Minnes Kort nu då Stefan Borsch.
På den kan man dock spara dels alla sina Kontakter på samt alla Bilder som Tar med Mobiltelefonens Kamera sparas även där nu då Stefan Borsch.
Även om jag vet att du har denna Mobiltelefon utav Doro Modell Liberto 810, så vet inte jag om denna har någon Extra Minnes Kort Plats för Mirco-SD Minnes Kort nu då Stefan Borsch.
Och därför Ställer jag denna Super Fråga till dig nu då Stefan Borsch
Har denna Mobiltelefon en Plats för MicroSD Minnes Kort nu då nu då Stefan Borsch?
 Och här är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin.
Förstår du hur jag menar nu då Stefan Borsch?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 

Super Viktigt Meddelande till dig Olle Jönsson och Till dig då Lotta Engberg och Till dig då Pernilla Wahlgren med anledning utav mina Super Breven!

Publicerad 2014-08-11 16:24:17 i Lotta Engberg och Olle Jönsson och Pernilla Wahlgren,

Super Viktigt Meddelande till dig Olle Jönsson och Till dig då Lotta Engberg och Till dig då Pernilla Wahlgren med anledning utav mina Super Breven!
Jag som skriver detta Super Inlägg angående mina Super Brev hem till dig nu då Olle Jönsson och Hem till dig då Lotta Engberg heter Karl-Olov Nordin.
Och detta är dock den BOMBÄKTA Olle Jönsson Sångaren i Lasse Stefanz nu då.
Och du Olle Jönsson skall börja att Läsa din Post och inte Slänga den i den Öppna Spisen nu då Olle Jönsson.
Förstår du hur jag menar nu då Olle Jönsson?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
Och detta är dock den BOMBÄKTA Lotta Engberg.
Och detta är samma med dig Lotta Engberg nu då.
Och du skall Läsa din Post du får Hem till dig ifrån mig nu då Lotta Engberg.
Och jag vill dock Genast att du skall Skicka mig ett SMS på Min Mobiltelefonnummer och det står i mitt Super Brev som du har Fått Hem utav mig nu då Lotta Engberg.
Och du skall inte vara Så Himla Rasande på mig nu då Lotta Engberg.
Och detta hade i alla fall Stefan Borsch sagt åt mig igår Söndag den 10 Augusti på År 2014 via ett SMS.
Förstår du hur jag menar nu då Lotta Engberg?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
Och här är DOCK den BOMBÄKTA Pernilla Wahlgren nu då.
Och jag UPPMANAR dig Pernilla Wahlgren att Inte Slänga Mitt Super Brev i Dokumentförstörarenm som du gjorde tidigare nu då.
Förstår du hur jag menar nu då Pernilla Wahlgren?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
Och detta är dock den BOMBÄKTA Stefan Borsch, och jag fick dock ett SMS utav honom
Och jag Uppmanade mig att Skapa detta Super Inlägg nu då.
Och här jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin

Super Viktigt Meddelande till dig Olle Jönsson och Till dig då Lotta Engberg och Till dig då Pernilla Wahlgren med anledning utav mina Super Breven!

Publicerad 2014-08-09 07:21:32 i Lotta Engberg och Olle Jönsson och Pernilla Wahlgren,

Super Viktigt Meddelande till dig Olle Jönsson och Till dig då Lotta Engberg och Till dig då Pernilla Wahlgren med anledning utav mina Super Breven!
Jag som skriver detta Super Inlägg angående mina Super Brev hem till dig nu då Olle Jönsson och Hem till dig då Lotta Engberg heter Karl-Olov Nordin.
Och detta är dock den BOMBÄKTA Olle Jönsson Sångaren i Lasse Stefanz nu då.
Och du Olle Jönsson skall börja att Läsa din Post och inte Slänga den i den Öppna Spisen nu då Olle Jönsson.
Förstår du hur jag menar nu då Olle Jönsson?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
Och detta är dock den BOMBÄKTA Lotta Engberg.
Och detta är samma med dig Lotta Engberg nu då.
Och du skall Läsa din Post du får Hem till dig ifrån mig nu då Lotta Engberg.
Förstår du hur jag menar nu då Lotta Engberg?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 Och här är DOCK den BOMBÄKTA Pernilla Wahlgren nu då.
Och jag UPPMANAR dig Pernilla Wahlgren att Inte Slänga Mitt Super Brev i Dokumentförstörarenm som du gjorde tidigare nu då.
Förstår du hur jag menar nu då Pernilla Wahlgren?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
Och detta är dock den BOMBÄKTA Stefan Borsch, och jag fick dock ett SMS utav honom
Och jag Uppmanade mig att Skapa detta Super Inlägg nu då.
Och här jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin.

Super Viktigt Meddelande till dig då Åke Malmros med anledning av Avstängningen utav ditt Facebookskonto nu då!

Publicerad 2014-08-05 18:19:37 i Facebooksteamet med mera,

Super Viktigt Meddelande till dig då Åke Malmros med anledning av Avstängningen utav ditt Facebookskonto nu då!
Jag som skriver detta Meddelande till dig då Åke Malmros med anledning av Avstängningen av ditt Facebookskonto med denna Webbadress https://www.facebook.com heter Karl-Olov Nordin.
Och detta är den BOMBÄKTA Åke Malmros.
Jag vill dock Uppmana dig att Skaffa dig ett Nytt Facebookskonto nu då Åke Malmros.
Förstår du hur jag menar nu då Åke Malmros?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 Och detta är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin.
Och jag vill dock Uppmana dig Åke Malmros att Skaffa dig ett Nytt Facebookskonto nu då.
Förstår du hur jag menar nu då Åke Malmros?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 

En Rätt Så KRAFTIG EFTERLYSNING Till dig då Stefan Borsch med anledning utav Mina SMS de senaste Dagarna som inte du har svarat tillbaka till mig då!

Publicerad 2014-08-03 18:13:15 i Stefan Borsch,

En Rätt Så KRAFTIG EFTERLYSNING Till dig då Stefan Borsch med anledning utav Mina SMS de senaste Dagarna som inte du har svarat tillbaka till mig då!
Jag som skriver detta KRAFTIGA INLÄGGET Till dig Stefan Borsch heter Karl-Olov Nordin.
Och detta har med mina SMS Meddelanden de Senaste Dagarna då du har inte svarat mig tillbaka angående mitt Super Brev hem till Lotta Engberg i Förra Veckan.
Och detta är dock den BOMBÄKTA Stefan Borsch.
Jag vill dock Uppmana dig Stefan Borsch att Genast Svara på mina SMS och det snarast Tack då
Förstår du hur jag menar nu då Stefan Borsch?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 Här är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin.
Förstår ni hur jag menar nu då?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 

En Rätt så KRAFTIG EFTER LYSNING TILL dig då Stefan Borsch, Men anledning till att du har den på nu På nu då din Mobiltelefon nu då!

Publicerad 2014-08-03 14:04:00 i Stefan Borsch,

En Rätt så KRAFTIG EFTER LYSNING TILL dig då Stefan Borsch, Men anledning till att du har den på nu På nu då din Mobiltelefon nu då!
Jag som skriver detta Meddelande heter Karl-Olov Nordin
Och jag har Lagt Märkte till att du har av din på nu då Mobiltelefon nu då Stefan Borsch.
För jag får en Leveransrapport nu då Stefan Borsch I Morse
Jag vill dock Uppmana dig att besvara mina SMS nu då på din Mobiltelefon och det snarast tack då Stefan Borsch.
Och här är dock den BOMBÄKTA Stefan Borsch.
Och jag kan dock Meddela dig att Jag lade på mitt Super Brev hem till dig nu då Stefan Borsch i Morse.
På Onsdagen den 23 juli på År 2014
Som innehåller ett Utkast på mina Super Brev hem till Lotta Engberg och Till Olle Jönsson.
Och här är den BOMBÄKTA Lotta Engberg.
Och här är i alla fall Olle Jönsson Sångaren i Lasse Stefanz nu då.
Och här är  jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin.
Och här är dock den BOMBÄKTA Christer Sjögren.
Och här är dock den BOMBÄKTA Lasse Berghagen nu då.
Och här dock den BOMBÄKTA Leif "LOKET" Olsson nu då..
Och här är dock den BOMBÄKTA  Åke Malmros.
Och här dock den BOMBÄKTA Ragnar Dahlberg.
Förstår ni hur jag menar nu då?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 
 

Super Viktigt Meddelande angående om Intervjun som skall vara för BIO FILMEN Kommer att Vara på Sen Hösten på År 2015!

Publicerad 2014-08-03 13:54:49 i Om Själva Intervjun för BIO Filmen som är,

Super Viktigt Meddelande angående om Intervjun som skall vara för BIO FILMEN  Kommer att Vara på Sen Hösten på År 2015!
Och detta enligt Leif "LOKET" Olsson.
Och jag som skriver detta Inlägget heter Karl-Olov Nordin.
Som skall vara mellan mig Karl-Olov Nordin och Christer Sjögren
Och här är dock Christer Sjögren.
 Och här är dock Jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin
 Och här är den BOMBÄKTA Leif "LOKET" Olsson.
Och Enligt Leif "LOKET" Olsson så kommer Intervjun att Äga rum på År 2015
På Sen Hösten nu då.
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 Och här är i alla fall den BOMBÄKTA Ragnar Dahlberg Café Norrköpings Före detta Programledare.
 Och här är i alla fall den BOMBÄKTA Stefan Borsch.
Jag vill att du skall besvara detta Inlägg nu då Stefan Borsch.
Förstår du hur jag menar nu då Stefan Borsch?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 
Och här har vi dock Åke Malmros
Förstår du hur jag menar nu då Åke Malmros?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 

Super Viktigt Meddelande till dig Olle Jönsson och Till dig då Lotta Engberg med anledning utav mina Super Breven!

Publicerad 2014-08-01 13:38:58 i Mina Super Breven hem till Olle Jönsson,

Super Viktigt Meddelande till dig Olle Jönsson och Till dig då Lotta Engberg med anledning utav mina Super Breven!
Jag som skriver detta Super Inlägg angående mina Super Brev hem till dig nu då Olle Jönsson och Hem till dig då Lotta Engberg heter Karl-Olov Nordin.
Och detta är dock den BOMBÄKTA Olle Jönsson Sångaren i Lasse Stefanz nu då.
Och du Olle Jönsson skall börja att Läsa din Post och inte Slänga den i den Öppna Spisen nu då Olle Jönsson.
Förstår du hur jag menar nu då Olle Jönsson?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 Och detta är dock den BOMBÄKTA Lotta Engberg.
Och detta är samma med dig Lotta Engberg nu då.
Och du skall Läsa din Post du får Hem till dig ifrån mig nu då Lotta Engberg.
Förstår du hur jag menar nu då Lotta Engberg?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 Och detta är dock den BOMBÄKTA Stefan Borsch, och jag fick dock ett SMS utav honom
Och jag Uppmanade mig att Skapa detta Super Inlägg nu då.
 Och här jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin.

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela