Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Super Viktig Information om dels Super Träffen och om Kronprinsessan Victoria om vad som händer Framöver!

Publicerad 2013-11-29 20:15:00 i Super Viktig Information angående Super,

Super Viktig Information om dels Super Träffen och om Kronprinsessan Victoria och om vad som händer Framöver!
Och därför ser ni denna Bild om gäller för Super Träffen som skulle vara på År 2015/2016(?) nu då.
Men efter detta som har hänt angående Kronprinsessan Victoria och hennes andra Barn som är på Gång. Så kanske det blir en Flyttning av Årtalet för Super Träffen, Men ingenting är dock Klart än då.
 
 
Jag vill med detta Inlägg berätta vad som händer om Super Träffen som kanske måste Skjutas Upp eller Flyttas Fram som bygger på det Rykte om Kronprinsessan Victoria som skall visst vara Gravid igen.
Jag vill dock inte att det skall bli några MISSFÖRSTÅND igen.
Och jag kan nog förstå att det kan tyckas att nu när Kronprinsessan Victoria är Gravid igen så kan det lätt Uppstå En massa Rykten om detta nu då.
Efter detta Ryktet som jag såg på Se och Hör i Förra Veckan.
 
Och Enligt Se och Hör så skall både Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel Bli Föräldrar till ett Nytt Barn kanske redan till Sommaren på År 2014.
Men Ingenting som vi Vet Riktigt säkert än då
Detta får Vi veta Tids Nog.
 Och jag vill dock meddela er att det var Leif "LOKET" Olsson som också har pratat med det Kungliga Hovet igår med dem som har hand om Informationen.
Och jag vet dock att Min Super Store Idol Christer Sjögren den BOMBÄKTA ifrån Hammarö i Karlstads Före detta Manager Åke Malmros som har hand om Huvudförslaget nu då.
Och detta är han Åke Malmros som ni skall vända er till om det Uppstår några Oklarheter nu då.
 Jag vet ocskå att Lasse Berghagen han har åkt på ett GANSKA SÅ KRAFTIGT MISSFÖRST¨ÅND kring detta Ryktet nu då.
  
Så jag hoppas inte det skall bli en massa MISSFÖRSTÅND efter detta Rykte angående Kronsprinsessan Victoria nu då.
Genom Se och Hör nu då.
Jag som skriver Inlägget heter Karl-Olov Nordin.

Angående en Del Rykten Gällande dig Kronprinsessan Victoria att du skall vara med Barn igen?

Publicerad 2013-11-27 04:39:16 i Kronprinsessan Victoria,

Angående en Del Rykten Gällande dig Kronprinsessan Victoria att du skall vara med Barn igen?
Kan detta stämma nu då Kronprinsessan Victoria?
Jag som skriver detta meddelande heter Karl-Olov Nordin, Och jag skriver detta bara för jag att Läst i Tidningen Se och Hör att du skall vara med Barn igen.
Eftersom jag läste detta i Förra Veckan då du  Kronprinsessan Victoria var i England.
Och detta syntes på din Mage och den Växte.
Kan detta Rykte stämma nu då Kronprinsessan Victoria?
Jag vill dock veta om du är Gravid igen då Kronprinsessan Victoria?
Kan detta stämma nu då Kronprinsessan Victoria?
 Så ser jag ut i mitt Nya Skägg nu då.
Vad tycker du om detta nu då Kronprinsessan Victoria?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 
 

Super Viktigt Meddelande till dig Susanna Kallur. Jag vill Gratulera dig för du har Blivit Mamma

Publicerad 2013-11-25 17:43:45 i Susanna Kallur,

Super Viktigt Meddelande till dig Susanna Kallur. Jag vill Gratulera dig för du har Blivit Mamma! I Efterhand nu då
 
 Jag som skrive detta Inlägg och Meddelande till dig Susanna Kallur för du har blivit Mamma heter Karl-Olov Nordin
 Sår ser jag ut idag nu då Susanna Kallur.
Men Jag skapar detta Inlägg bara för jag vill Gratulera dig för att du Susanna Kallur Blivit Mamma i Efterhand nu då.
Förstår du hur jag menar nu då Susanna Kallur?
Mvh: Karl-Olov Nordin

Super Viktigt Meddelande till Ingvar Oldsberg med anledning av Mötet mellan dig och mig i Kupolen i Borlänge för ett antal År Sedan nu då!

Publicerad 2013-11-21 19:45:00 i Ingvar Oldsberg,

Super Viktigt Meddelande till Ingvar Oldsberg med anledning av Mötet mellan dig och mig i Kupolen i Borlänge för ett antal År Sedan nu då!
Kommer du Ingvar Oldsberg ihåg när du och jag Träffades i Kupolen i Borlänge här i Dalarna för ett antal År sedan?
Och du skulle ha en Föreläsning på grund av annan orsak nu då.
Och jag skakade till en Coca Cola Flaska då du Vände Ryggen emot mig då.
Kommer du ihåg detta Nu då Ingvar Oldsberg?
Vad tycker du Ingvar Oldsberg om mitt Nya Skägg som du kan se på Bilden Nedanför nu då?
 
 Förstår du hur jag menar nu då Ingvar Oldsberg?
Jag som skriver detta inlägg heter Karl-Olov Nordin. 

Nyårsaftonen i Bingolotto i TV4 hos Marie Serneholt och den 31 December på År 2013, och då skall Christer Sjögren vara med som Programledare och Sjunga nu då!

Publicerad 2013-11-17 14:37:49 i Nyårsaftonen den 31 December på År 2013 i Bingolotto,

Nyårsaftonen i Bingolotto i TV4 hos Marie Serneholt och den 31 December på År 2013, och då skall Christer Sjögren vara med som Programledare och Sjunga nu då!
Detta är Marie Serneholt och hon får Sällskap utav Christer Sjögren
Och detta gäller dock Nyårsaftonen i Bingolotto som Sänds Direkt i TV4-
Detta är Christer Sjögren och Marie Serneholt inför Nyårsaftonen den 31 december på År 2013
Och jag hoppas att ni kan kommentera detta Inlägg så snart då.
 
Och därför ser ni dock både Marie Serneholt och Christer Sjögren på Denna Bild nu då.
Och jag vet att du Christer Sjögren skall dels vara Programledare i Bingolotto tillsammans med henne Marie Serneholt och samt sjunga ur den Nya CD skivan som Gäller en annan Stor Sångare.
Och detta gäller Frank Sinatra .
Som jag Karl-Olov Nordin har också Hört några Gånger fast via TVn.
Och jag kan meddela detta till Både till dig Marie Serneholt och till dig då Christer Sjögren är Taggat Till Tusen nu då.
 
 
 Och här är Christer Sjögren.
Så jag tycker detta skall bli Kul tycker jag nu då Christer Sjögren.
Jag känner mig ganska så Taggad inför Nyårsaftonen nu då.
 
Och här är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin
Jag som skriver detta Super Inlägg till både dig Christer Sjögren och till dig då Marie Serneholt heter Karl-Olov Nordin
 

En KRAFTIGT EFTERLYSNING TILL En Viss Ted Gärdestad!

Publicerad 2013-11-17 10:38:28 i Ted Gärdestad,

En KRAFTIGT EFTERLYSNING TILL En Viss Ted Gärdestad!
Jag som skriver denna Kraftiga EFTERLYSNING till en Viss Ted Gärdestad heter Karl-Olov Nordin
Och jag har fått dock Order utav dels Stefan Borsch och även Lasse Berghagen samt även Leif Silbersky, Eftesom Vi vill veta om denna Ted Gärdestad som Finns i Facebook med denna Webbadress https://www.facebook.com skulle vara den BOMBÄKTA eller inte nu då.
Vi misstänker igenting nu då, utan detta är bara skall vara en Undersökning.
Genom att detta skall Kollas upp så vi vet vem denna Ted Gärdestad är nu då
För nu pågår det en Rykten om detta skall vara en Gammal Porrstjärna
Men vi är inte säkra i detta Fallet nu då.

Och detta är dock Stefa Borsch
 Och detta är dock Leif Silbersky
Så han skall granska detta nu då.
 
 Och detta är dock Lasse Berghagen.
 
 Och detta är dock jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin

Ett Super Viktigt Meddelande till Ingvar Oldsberg som skall vara visst med i Bingolotto Nu den 23 december på År 2013 på Uppesittare Kvällen!

Publicerad 2013-11-16 07:52:28 i Ingvar Oldsberg,

Ett  Super Viktigt Meddelande till Ingvar Oldsberg som skall vara visst med i Bingolotto Nu den 23 december på År 2013 på Uppesittare Kvällen!
Och detta är dock Ingvar Oldsberg som skall vara Visst med i Bingolottos Uppesittare Kvällen den 23 december på År 2013, och då Tillsammans med Marie Serneholt.
 
Och här har vi både Ingvar Oldsberg och Marie Serneholt
Och jag Uppmanar dig Ingvar Oldsberg att Titta på detta Inlägg som jag Karl-Olov Nordin skriver till dig.
Förstår du hur jag menar nu då Ingvar Oldsberg?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 
Och här är Jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin.
Och detta Inlägg är Skrivet till Ingvar Oldsberg.
Och jag hoppas dock att du Ingvar Oldsberg snart skickar in en Kommentar snart då.
 
 

Angående Våren på År 2003 och ett Viktigt Meddelande till dig då Lasse Kronér angående Bingolotto med mera!

Publicerad 2013-11-13 19:30:00 i Lasse Kronér,

Angående Våren på År 2003 och ett Viktigt Meddelande till dig då Lasse Kronér angående Bingolotto med mera! Jag som skriver detta Inlägg heter Karl-Olov Nordin
Och så kommer jag ihåg att du blev Utpekat som syndabock för dels Tittar Siffrorna och för Bingolotterna som Gick ned i Försäljningen.
 
Genom både Aftonbladet och Expressen så jag blev RASANDE och jag tyckte synd om dig nu då Lasse Kronér.
 
Kommer du ihåg att jag skickade dig ett Super Brev på grund av detta nu då Lasse Kronér?
 
Och jag vet dock att du var Programledare för Bingolotto Mellan År 1999 t.o.m. År 2004 du Hoppade av Programledare Jobbet för Bingolotto i Protest.
 
Kommer du ihåg att detta var på Påstaftonen den 10 april på År 2004 Lasse Kronér?
 
Jag som skriver detta Inlägg heter Karl-Olov Nordin
 
 Och jag som skriver detta inlägg heter Karl-Olov Nordin.
 
Och jag skriver detta Inlägg till dig då Lasse Kronér.
 
 
 

Julkonserten som Ägde rum Uppe i Lugnet här i Falun på År 2003 tillsammans med Christer Sjögren och med Charlotte Perrelli och Ragnar Dahlberg!

Publicerad 2013-11-09 17:48:20 i Julkonserten Uppe på Lugnet här i Falun,

Julkonserten som Ägde rum Uppe i Lugnet här i Falun på År 2003 tillsammans med Christer Sjögren och med Charlotte Perrelli och Ragnar Dahlberg!
 Och så här ser Christer Sjögren ut nu då
 
 Och så här ser Charlotte Perrelli ut nu då
Kanske inte exakt som på denna Bilden.
Och du var Gravid för Första Gången nu då
Charlotte Perrelli.
Kommer du ihåg detta nu då Charlotte Perrelli?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 
Och så var du Ragnar Dahlberg med om slags Programledare Under Denna Julkonsert som ägde Rum Uppe på Lugnet här i Falun nu då.
Kommer du ihåg detta nu då Ragnar Dahlberg?
Jag som skriver detta Inlägg heter Karl-Olov Nordin
 
 Och detta är Jag nu då den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin.
 

Super Viktig Hälsning till Åke Malmros som är Super Manager för Super Träffen på År 2015/2016(?)!

Publicerad 2013-11-07 18:30:11 i Åke Malmros,

Super Viktig Hälsning till Åke Malmros som är Super Manager för Super Träffen på År 2015/2016(?)!
Jag som skriver detta Super Inlägg till dig nu då Åke Malmros heter Karl-Olov Nordin
 
 Och så här ser Åke Malmros ut nu då.
Vad tycker du om detta Inlägg nu då Åke Malmros?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 
 Jag som skriver denna Hälsning till dig då Åke Malmros heter Karl-Olov Nordin
Förstår du hur jag menar nu då Åke Malmros?
Mvh: Karl-Olov Nordin

Super Viktigt Meddelande till dig Carola Häggkvist med anledning av ditt Besök hit till Falun Under Förra Sommaren på År 2012!

Publicerad 2013-11-06 17:46:00 i Carola Häggkvist,

Super Viktigt Meddelande till dig Carola Häggkvist med anledning av ditt Besök hit till Falun Under Förra Sommaren på År 2012!
Jag som skriver detta Inlägg heter Karl-Olov Nordin
Då du i din Blogg med denna Webbadress: http://blogg.mama.nu/carola/ 
Ja jag kommer ihåg ifrån Förra Sommaren då du var på Besök upp till Svärdsjö utanför Falun och vad jag vill Minnas så Berättade du i Bloggen att du skulle Besöka Familjen Almkvist som bor i Linghed.
Stämmer inte detta nu då Carola Häggkvist?
Och då fick jag se i Bild på Svärdsjö Kyrka på din Blogg nu då Carola  Häggkvist.
Jag vill att du skall skaffa dig en egen Fråge Låda på denna Webbadress: http://ask.fm kan du göra detta då för min skull nu då Carola Häggkvist?
Och jag vill också att du skall skaffa dig ett Nytt Facebookskonto på Denna Webbadress: https://www.facebook.com så vill jag att du skall göra en Vänansökan på mig där nu då Carola Häggkvist. Kan du göra detta för min skull nu då Carola Häggkvist?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 
 Och här kommer en Bild på Svärdsjö Kyrka nu då Carola Häggkvist.
 
Och här kommer en Bild på Kristine Kyrka nu då Carola Häggkvist.
Och hade jag vetat att du skulle Besöka denna Kyrka Förra Sommaren på År 2012 nu då Carola Häggkvist så hade jag genast tagit Bussen med Linjenummer 702 ned till Östra Hamngatan och Besökt Kyrkan för att Träffa dig nu då Carola Häggvist.
Förstår du hur jag menar nu då Carola Häggkvist?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 
 Jag som skriver detta Inlägg heter Karl-Olov Nordin
Och detta är en Hälsning till dig Carola Häggkvist på Grund av detta som Hände Förra Sommaren på År 2012.
 

Då detta Gäller Vissa Rykten om Kunga Familjens Medlemmar, kommer jag här med viss Frågor Kopplat till detta nu då?

Publicerad 2013-11-05 17:47:00 i Kungafamiljen,

Då detta Gäller Vissa Rykten om Kunga Familjens Medlemmar, kommer jag här med viss Frågor Kopplat till detta nu då?
Jag som skriver detta inlägg heter Karl-Olov Nordin.
Jag som skriver detta Inlägg heter Karl-Olov Nordin.
 
 
 Och detta är dock Kronprinsessan Victoria.
Vad tycker du om att din Dotter Prinsessan Estelle får en Kusin snart nu då Kronprinsessan Victoria?
Hur ser du på detta nu då?
Och du blir Moster för Första gången nu då Kronprinsessan Victoria.
Hur Käns detta nu då Kronprinsessan Victoria?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 
 Och detta är dock Kung Carl XVI Gustaf
Och du skall Bli Morfar igen då till din Yngsta Dotter Prinsessan Madeleine skall få en Dotter snart nu då
Vad tycker du om detta Kung Carl XVI Gustaf?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 
 Och detta är dock Drottning Silvia.
Och du skall bli Mormor igen då Drottning Silvia, Eftersom din Yngsta Dotter Prinsessan Madeleine skall får en Flicka snart då.
Vad tycker du dom detta nu då Drottning Silvia?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 
 Och detta är dock Prins Carl Philip.
Vad tycker du om att din Lilla Syster Prinsessan Madeleine skall får en Dotter nu då Prins Carl Philip nu då?
Och du skall bli Morbror igen då
Mvh: Karl-Olov Nordin
 
 Och  detta är dock Prinsessan Madeleine
Jag som Trodde att denna Webbsidan: http://www.buybuybaby.com/ Hade någon annan Person skaffade en Medlemskap och inte du nu då Prinsessan Madeleine.
Men det var sant denna Gång nu då.
Så jag är Super Glad för din Skull att det blir en Flicka du får nu då
Och att Prinsessen Estelle får en Kusin att Leka med snart då.
Förstår du hur jag menar nu då Prinsessan Madeleine?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 
 Och detta är dock Prins Daniel nu då
Hur Käns när din Fru Kronprinsessan Victoria skall bli Moster till Prinsessan Madeleines Dotter nu då Prins Daniel?
Och att din Dotter Prinsessan Estelle skall får en Kusin nu då.
Hur känns det nu då Prins Daniel?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 

Super Viktig Hälsning till dig nu Gunde Svan och det är med anledning av Invigning utav Dalsjö Golfen i Borlänge på År 1992!

Publicerad 2013-11-01 15:37:44 i Gunde Svan,

Super Viktig Hälsning till dig nu Gunde Svan och det är med anledning av Invigningen utav Dalsjö Golfen i Borlänge på År 1992!
Jag som skriver detta inlägg heter Karl-Olov Nordin.
Kommer du Ihåg att vi Pratade med Varandra tillsammans med Pernilla Wiberg nu då Gunde Svan?
 
Är det något som du Gunde Svan kommer ihåg nu då angående Pernilla Wiberg?
 
Detta var en Sådan här Cross Moped jag åkte på redan på År 1992 nu då Gunde Svan.
Utav märket Yahama DT 50 MX Årsmodell 1992
Då det skulle bli Invigning utav Golf Banan uppe vid Dalsjö området utanför Borlänge.
Jag minns att detta var i Augusti på År 1992 men Datumet kommer inte jag ihåg nu då
Gör du detta nu då Gunde Svan?
 
Förstår du hur jag menar nu då Gunde Svan?
Kommer du att vara med på Super Träffen på År 2015/2016(?) nu då Gunde Svan?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 
 

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela