Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Ett Super Viktigt Meddelande till Ingvar Oldsberg som skall vara visst med i Bingolotto Nu den 23 december på År 2013 på Uppesittare Kvällen!

Publicerad 2013-11-16 07:52:28 i Ingvar Oldsberg,

Ett  Super Viktigt Meddelande till Ingvar Oldsberg som skall vara visst med i Bingolotto Nu den 23 december på År 2013 på Uppesittare Kvällen!
Och detta är dock Ingvar Oldsberg som skall vara Visst med i Bingolottos Uppesittare Kvällen den 23 december på År 2013, och då Tillsammans med Marie Serneholt.
 
Och här har vi både Ingvar Oldsberg och Marie Serneholt
Och jag Uppmanar dig Ingvar Oldsberg att Titta på detta Inlägg som jag Karl-Olov Nordin skriver till dig.
Förstår du hur jag menar nu då Ingvar Oldsberg?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 
Och här är Jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin.
Och detta Inlägg är Skrivet till Ingvar Oldsberg.
Och jag hoppas dock att du Ingvar Oldsberg snart skickar in en Kommentar snart då.
 
 

Kommentarer

Postat av: Ingvar

Publicerad 2013-11-16 09:16:56

Tack för Super Inlägget.

Med Vänliga Hälsningar,

Ingvar Oldsberg

Svar: Tack då Ingvar Oldsberg.
Karl-Olov Nordin

Postat av: Marie Serneholt

Publicerad 2013-11-16 17:18:41

Ser fram emot denna kvällen! Blir Super Roligt.

Mvh!

Svar: Ja detta gör jag med nu då Marie Serneholt. Mvh: Karl-Olov Nordin
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela