Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Om Christer Sjögrens Jubileumsavslut på hans 40 Års Turné den 6 Juni på År 2009 i Dalhalla i Rättvik!

Publicerad 2014-02-22 21:40:00 i Christer Sjögrens Jubileumsavslut på 40,

Om Christer Sjögrens Jubileumsavslut på hans 40 Års Turné den 6 Juni på År 2009 i Dalhalla i Rättvik!
Jag som skriver detta KRAFTIGA Inlägget heter Karl-Olov Nordin.
Och jag skriver detta bara för jag var Upp till Dalhalla i Rättvik den 6 Juni på År 2009.
Och jag bara minns att det Regnade som bara Den nu då.
Men bara Första Halva Perioden på denna Konsert Melllan Klockan 19:00 t.o.m. Klockan 20:30 så var Vädret Toppen.
Men redan Efter Klockan 21:00 så Började Molnen att Dra Över Dalhalla den 6 Juni på År 2009 och sedan Började det att  Regna som bara den nu då.
Och sedan var Synda Floden Igång.
Och sedan vara Även Du Pernilla Wahlgren med här då.
Du ser din Bild här under nu då.
Vad tyckte du om detta Väder som var Uppe i Dalhalla i Rättvik den 6 juni på År 2009 nu då Pernilla Wahlgren?
 Och sedan vara här Även Lasse Berghagen med här nu då.
Vad tyckte du nu då Lasse Berghagen?
 Och sedan var Även Charlotte Perrelli även med här då

Vad tyckte du då Charlotte Perrelli?
Mvh: Karl-Olov Nordin
Och så var det Christer Sjögrens Förre Manager Åke Malmros som Skötte detta nu då.
 Förstår ni hur jag menar nu då?
Mvh: Karl-Olov Nordin

Alla mina Närmaste här i Falun i Dalarna Försöker att Peka ut Kändisarna som slags BLUFFMAKARE fast dem inte är det nu då!

Publicerad 2014-02-21 15:32:56 i Mina Närmaste här i Falun i Dalarna,

Alla mina Närmaste här i Falun i Dalarna Försöker att Peka ut Kändisarna som slags BLUFFMAKARE fast dem inte är det nu då!
Jag som skriver detta Inlägg heter Karl-Olov Nordin
Ocg jag Upplever starkt att Mina Närmaste Vill Säkert Peka Ut Kändisarna som slags BLUFFMAKARE fast dem inte är det.
Jag tänker mest på Min Super Store Idol Christer Sjögren den BOMBÄKTA ifrån Hammarö Karlstad
Skall det vara så nu då Christer Sjögren?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 Det samma Gäller Lasse Berghagen med Flera nu då.
Vad tycker du nu då Lasse Berghagen?
 
Och vad tycker du om detta Utpekande nu då Ragnar Dahlberg?
Skall det vara så nu då  Ragnar Dahlberg?
 
Och vad tycker du nu då Leif Silbersky?
 Vad tycker du nu då Åke Malmros?
Jag gillar dock inte  detta att mina Närmaste skall Peka Ut Händisarna som slags BLUFFMAKARE nu då Åke Malmros.
Skall det vara så nu då Åke Malmros?
Mvh: Karl-Olov Nordin.

Super Viktig Hälsning till Prinsessan Madeleine som har Blivit Mamma!

Publicerad 2014-02-21 15:30:17 i Prinsessan Madeleine,

Super Viktig Hälsning till Prinsessan Madeleine som har Blivit Mamma!
Jag vill med detta Meddelande säga Grattis till dig då  Prinsessan Madeleine.
 Jag vill med denna Hälsning säga ett Stort Grattiss till dig nu då Prinsessan Madeleine  i och med du har blivit Mamma nu då.
Jag som skriver detta Meddelande heter Karl-Olov Nordin.
 Vad tycker du nu då Kronprinsessan Victoria?
Ja jag kan nog förstå att du har Bivit Moster till din Lilla Syster Prinsessan Madeleine och Hennes Ny Födda Dotter nu då.
Vad tror du att Prinsessan Estelle skall tycka om denna Kusin nu då Kronprinsessan Victoria nu då?
 Jag som skriver dessa hälsningar till dig då Prinsessan Madeleine heter Karl-Olov Nordin

En Rätt så KRAFTIG EFTERLYSNING till Olle Jönsson med Hatten i Lasse Stefanz!

Publicerad 2014-02-19 15:28:00 i Olle Jönsson med Hatten,

En Rätt så KRAFTIG EFTERLYSNING till Olle Jönsson med Hatten i Lasse Stefanz!
Jag som skriver denna KRAFTIGA Efterlysning till dig Olle Jönsson med Hatten heter Karl-Olov Nordin
Jag bara BOMBUNDRAR Varför du skall hela tiden Stänga av din Mobiltelefon så att jag inte får en Leveransrapport då när jag skickar ett SMS till dig nu då Olle Jönsson med Hatten nu då.
 
 Jag vill med denna KRAFTIGA EFTERLYSNING Uppmana dg att Slå på din Mobiltelefon igen nu då Olle Jönsson med Hatten.
Jag bara BOMBUNDRAR om du är Ganska mycket Upptagen Eftersom du har Stängt av din Mobiltelefon, eftersom jag får ingen Leveransrapport nu då Olle Jönsson med Hatten?
Kan det vara så nu då Olle Jönsson med Hatten?
Jag skriver denna Kraftiga Efterlysning till dig Olle Jönsson med Hatten.
Jag heter Karl-Olov Nordin
 Och jag UPPMANAR dig Olle Jönsson att Genast Kommentera så jag får veta den Direkta Orsaken.
Förstår du hur jag menar nu då OIle Jönsson med Hatten i Lasse Stefanz?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 
 

Ett Super Viktigt Meddelande till dig Colin Nutley med anledningen av din Super Film på År 2015?

Publicerad 2014-02-17 15:19:00 i Colin Nutley,

Ett Super Viktigt Meddelande till dig Colin Nutley med anledningen av din Super Film på År 2015?
Jag som skriver till dig Colin Nutley heter Karl-Olov Nordin
Och jag vet att du håller på och Planerar då detta Gäller en Super Film för År 2015.
Där även min Super Store Idol Christer Sjögren den BOMBÄKTA ifrån Hammarö i Karlstad skall eventuellt Ingå.
Hur har du Tänkt dig nu då Colun Nutley?
Och jag kanske kommer att Få En Roll även där då Colin Nutley
Jag som skriver detta Meddelande heter Karl-Olov Nordin
Men Eftersom Christer Sjögrens Före detta Manager Åke Malmros har ett Brett Kontakt Nät enligt Stefan Borsch.
Och så här Under Ser Stefan Borsch ut nu då Colin Nutley.
Och min Super Fråga till dig Colin Nutley gäller skall du skall eventuellt Skicka upp en En del utav ditt Produktionsteamet  hit till Falun så jag får dels vara med och Prov Filma eller se på ditt Manuset för Super Filmen nu då?
För jag vet inga Detaljer ännu, men jag vill dock veta hur Planeringen Går till nu då Colin Nutley?
Och jag lägger ut mitt Mobiltelefonnummer så att du Colin Nutley kan Skicka Över ditt Super Nummer till mig nu då. Här kommer detta: 0729944944 nu då Colin Nutley.
Förstår du hur jag menar nu då Colin Nutley?
Mvh: Karl-Olov Nordin.

Ett Super Viktigt Meddelande till dig Sandra Dahlberg som var med på Kryssningen Häng med på Party nu i Helgen som Var!

Publicerad 2014-02-15 14:22:54 i Sandra Dahlberg,

Ett Super Viktigt Meddelande till dig Sandra Dahlberg som var med på Kryssningen Häng med på Party nu i Helgen som Var!
Jag vill Tacka dig Sandra Dahlberg som var med på denna Kryssningen Häng med på Party redan i Helgen som Var jag menar nu då Söndagen Den 9 februari på År 2014 t.o.m. den 11 februari påp År 2014.
'
Så Här ser jag Under Nu då Sandra Dahlberg.
Förstår du hur jag menar nu då Sandra Dahlberg?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 
Jag som skriver detta Inlägg till dig Sandra Dahlberg heter Karl-Olov Nordin.
Förstår du hur jag menar nu då Sandra Dahlberg?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 

Super Viktigt Meddelande till Jan Johansen, som var med på Häng med på Party Kryssningen Till Helsingfors Nu i Helgen!

Publicerad 2014-02-13 17:59:00 i Jan Johansen,

Super Viktigt Meddelande till Jan Johansen, som var med på Häng med på Party Kryssningen Till Helsingfors Nu i Helgen!
Jag som skriver detta meddelande till dig Jan Johansen heter Karl-Olov Nordin
Och jag vill tacka dig för din Medverkan nu då Jan Johansen.
 Så här ser jag ut nu då Jan Johansen. Förstår du hur jag menar nu då Jan Johansen?
Jag vill tacka dig för din Medverkan på Kryssningen.
Mvh: Karl-Olov Nordin. 
 

En Super Kraftig Efterlysning till Yohio med anledning till Super Träffen på År 2016/2017!

Publicerad 2014-02-07 17:57:47 i Yohio,

En Super Kraftig Efterlysning till Yohio med anledning till Super Träffen på År 2016/2017!
Jag som skriver detta Meddelande till dig Yohio heter Karl-Olov Nordin
Ja jag vill visst att du skall komma på Super Träffen nu då Yohio.
Och därför skriver jag denna KRAFTIGA Efterlysning nu då Yohio.
Förstår du hur jag menar nu då Yohio?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
Så ser detta Foto Ut angående Super Träffen på År 2016/2017(?) nu då Yohio.
 
Och därför skallö du Yohio genast Kontakta Christer Sjögrens Före detta Manager Åke Malmros
Efter när du har sett Inlägg ifrån mig nu då Yohio.
 Förstår du hur jag menar nu då Yohio?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 

Ett Super Viktigt Meddelande till ett av dessa BLUFFMAKAR Konton som Finns på Facebook nu då som Kan Hota Super Träffen nu då!

Publicerad 2014-02-02 15:25:00 i Bluffmakarkonton på Facebook,

Ett Super Viktigt Meddelande till ett av dessa BLUFFMAKAR Konton som Finns på Facebook nu då som Kan Hota Super Träffen nu då!
Jag vet Att du Klasse Möllberg även Brukar vara Hemlige Arne du har ett Konto på Facebook med denna Webbadress: https://www.facebook.com
Och jag skall Lägga Upp Länken här i nu då.
Och här har vi denna Länk: https://www.facebook.com/KONORDIN
Och denna Tillhör dig nu då Klasse Möllberg som är även kan spela Hemlige Arne
Jag vill med detta Meddelande tala om för dig att jag har ANMÄLT detta Konto till Facebooksteamet nu då.
Och här Ovanför har vi dig Klasse Möllberg som Brukar vara Hemlige Arne
 
Och här Ovanför har vi en Bakgrundsbild som du  Klasse Möllberg som du Använde då  skapade ditt Konto på Facebook redan den 30 oktober på År 2013.
 Och här har Vi Klasse Möllberg som Hemlige Arne du då skapade Kontot på Facebook som du använde som Profilbild nu då och detta Var också den 30 oktober på År 2013.
 
Och här Under dig så ser du mig den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin nu då Klasse Möllberg.
Och jag kommer att Lägg Upp mitt Facebookskonto med denna Länk.
Och här kommer min BOMBÄKTA Facebookskonto Länk: https://www.facebook.com/karlolov.nordin.10
Och jag fick Order att skapa detta Inlägg utav Lasse Berghagen med mera nu då.
 
 Och så här ser jag Ut nu då på Bild Klasse Möllberg.
 
Och här har Vi Leif Silbersky Super Advokaten som Ville Uppmana dig Klasse Möllberg att Genast Byta ut både Profilbild och även Bakgrunds Bild då ifrån min Bild som du har nu då.
Som ser ut så här nu då.
Och denna Profilbild Använder du Klasse Möllberg som Hemlige Arne och du har även Bytt Ut Namnet till mitt eget Namn som är Karl-Olov Nordin
 Och detta Måste du Genast ta ändra på innan Kontot är Nedstängt nu då Klasse Möllberg.
 
Och denna Bakgrundbild skall du ändra på nu då Klasse Möllberg.
Och detta måste du ta Genast Ta och Ändra på nu då innan Kontot Blir Nedstängt.
Förstår du hur jag menar nu då Klasse Möllberg även brukar vara Hemlige Arne?
Mvh: Karl-Olov Nordin.

Jag vill Kraftigt Uppmana dig Leif "LOKET" Olsson att Genast skapa dig ett Nytt Facebookskonto nu då!

Publicerad 2014-02-01 15:09:09 i Leif " Loket " Olsson,

Jag vill Kraftigt Uppmana dig Leif "LOKET" Olsson att Genast skapa dig ett Nytt Facebookskonto nu då!
Jag som skriver detta Kraftiga UPPMANINGEN till dig Leif " LOKET" Olsson heter Karl-Olov Nordin
Ja jag vet dock att du är TRÖTT på Facebooksteamet Leif " LOKET" Olsson och Vägrar du att skaffa dig ett Nytt Facebookskonto på Denna Webbadress: https://www.facebook.com
Men jag Karl-Olov Nordin Måste dock Uppmana dig att Ompröva ditt Beslut nu då Leif "LOKET" Olsson.
Och detta vill jag nu dock Leif "LOKET" Olsson.
Jag fick detta Besked utav  Leif Silbersky nu då Leif "LOKET" Olsson via hans Fråge Låda.
Med denna Webbadress: http://ask.fm/superadvokaten
Jag kommer att skicka in samma Uppmaning i Din Fråge Låda nu då Leif "LOKET" Olsson.
Kan du Kolla den nu då Leif "LOKET" Olsson nu då: http://ask.fm/loketOlsson
Förstår du hur jag menar nu då Leif " Loket" Olsson?
Mvh: Karl-Olov Nordin
Förstår du hur jag menar nu då Leif "LOKET" Olsson?
Jag som skriver denna Uppmaning heter Karl-Olov Nordin
 

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela