Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

En Super Kraftig Efterlysning till Yohio med anledning till Super Träffen på År 2016/2017!

Publicerad 2014-02-07 17:57:47 i Yohio,

En Super Kraftig Efterlysning till Yohio med anledning till Super Träffen på År 2016/2017!
Jag som skriver detta Meddelande till dig Yohio heter Karl-Olov Nordin
Ja jag vill visst att du skall komma på Super Träffen nu då Yohio.
Och därför skriver jag denna KRAFTIGA Efterlysning nu då Yohio.
Förstår du hur jag menar nu då Yohio?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
Så ser detta Foto Ut angående Super Träffen på År 2016/2017(?) nu då Yohio.
 
Och därför skallö du Yohio genast Kontakta Christer Sjögrens Före detta Manager Åke Malmros
Efter när du har sett Inlägg ifrån mig nu då Yohio.
 Förstår du hur jag menar nu då Yohio?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 

Kommentarer

Postat av: Yohio

Publicerad 2014-02-08 12:19:47

Ja. Jag får Kontakta Managern gällande Detta då.

Svar: Tack Tack då Yohio.
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela