Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Super Viktigt Meddelande till dig då Åke Malmros med anledning av Avstängningen utav ditt Facebookskonto nu då!

Publicerad 2014-08-05 18:19:37 i Facebooksteamet med mera,

Super Viktigt Meddelande till dig då Åke Malmros med anledning av Avstängningen utav ditt Facebookskonto nu då!
Jag som skriver detta Meddelande till dig då Åke Malmros med anledning av Avstängningen av ditt Facebookskonto med denna Webbadress https://www.facebook.com heter Karl-Olov Nordin.
Och detta är den BOMBÄKTA Åke Malmros.
Jag vill dock Uppmana dig att Skaffa dig ett Nytt Facebookskonto nu då Åke Malmros.
Förstår du hur jag menar nu då Åke Malmros?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 Och detta är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin.
Och jag vill dock Uppmana dig Åke Malmros att Skaffa dig ett Nytt Facebookskonto nu då.
Förstår du hur jag menar nu då Åke Malmros?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 

Kommentarer

Postat av: Åke Malmros

Publicerad 2014-08-06 22:05:49

Ja Jag förstår dig Karl-Olov Nordin.
Men Jag Kan inte låta bli att lägga ut PORRBILDER på Facebook.
Detta är Anledningen till Min Avstängning.
Och på den vägen är Det.


MVH

Svar: Men jag Uppmanar dig att Lägga av med PORRBILDER nu då Åke Malmros
Karl-Olov Nordin

Postat av: Stefan Borsch

Publicerad 2014-08-07 20:38:10

Jag Tror dock inte att Skogsbranden har Nått Åke Malmros Internet.

Förstår ni Hur jag menar då?

MVH

Svar: Inte har Skogsbranden Kommit Åke Malmros Internet nu då Stefan Borsch.
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela