Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

En Rätt så KRAFTIG EFTERLYSNING till Linus Lövberg i Alingsås, angående detta Med Facebook och denna Avstängning igen!

Publicerad 2014-08-20 16:52:26 i Linus Lövberg i Alingsås.,

En Rätt så KRAFTIG EFTERLYSNING till Linus Lövberg i Alingsås, angående detta Med Facebook och denna Avstängning igen!
Jag som skriver detta Meddelande till dig Linus Lövberg i Alingsås heter Karl-Olov Nordin
Nu fick jag se att du har Blivit Avstängt igen på Facebook md denna Webbadress: https://www.facebook.com nu då
Förstår du hur jag menar nu då Linus Lövberg?
Mvh: Karl-Olov Nordin
Och detta är dock den BOMBÄKTA Linus Lövberg i Alingsås.
Och detta är den jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin.
Förstår du hur jag menar nu då Linus Lövberg?
Mvh:  Karl-Olov Nordin.
 

Kommentarer

Postat av: Super Linus

Publicerad 2014-08-20 20:54:44

Ja, jag är Tillbaka igen. Men jag får inte Skriva inlägg på 24 timmar.

Jag blev AVSTÄNGD igen för Blue Waffle bilden.

Jag är rätt så Rasande just nu.

Mvh. Linus

Svar: Vad bra då Linus Lövberg, som kommer att Få ett Super Brev av mig på Grund av ett Mobiltelefonnummer som jag vill veta om det kan vara Emelie Lind som har detta nu då.
Karl-Olov Nordin

Postat av: Linus BOMBÄKTA Lövberg

Publicerad 2014-08-21 04:02:49

Jaha!

Kommer du skicka ett Super Breven till mig då?

Via Posten?

MVH: Linus

Svar: Jo jag kommer att skicka dig ett Super Brev hem till dig nu då Linus Lövberg med en Super Viktig Fråga som ingen annan skall få Veta, Eftersom jag vill Veta vilket Mobiltelefonnummer som Emelie Lind har nu då, Jag skriver inte ut detta här nu då.
Karl-Olov Nordin

Postat av: Åke Malmros

Publicerad 2014-08-21 21:47:03

Jaha. Jag var ute och RAGGADE ikväll. Jag fick Tag på Blå Våffla. Jag Rasar fortfarande. Jag är superledsen.


Svar: Varför är du Super Ledsen för detta nu då Åke Malmros?
Karl-Olov Nordin

Postat av: Agneta Sjödin

Publicerad 2014-08-22 10:58:42

Halleluja!

Herren Jesus Kristus välsignar er idag och säger "Ta emot det Heliga ordet och sprid evangeliet!". Vår Herre vakar över er och Egots vibrationer och döper er Linus och Karl-Olov inför alla vittnen.

Jesus säger "Linus ska ligga med Agneta och säden ska spridas och skapa Liv för Herrens Välsignelse"

Halleluja!

Mvh: Agneta Sjödin

Svar: Har du sett mitt ePostmeddelande nu då Agneta Sjödin?
Karl-Olov Nordin

Postat av: Christer Sjögren

Publicerad 2014-08-23 11:27:01

Jag ska Se om jag Hinner lägga ett Super Breven hem till dig idag. Fanset.

/Christer

Svar: Så du tänker skriva ett Super Brev hem till mig nu då Christer Sjögren?
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela