Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Super Viktigt Meddelande till Åke Malmros angående Fylle Svängen igen!

Publicerad 2014-08-30 09:03:59 i Åke Malmros,

Super Viktigt Meddelande till Åke Malmros angående Fylle Svängen igen!
Jag som skriver till dig då Åke Malmros detta Meddelande heter Karl-Olov Nordin.
Och nu tycker jag att du skall Sluta att Sprida Uppgifter
Om att du skall Ta Tyska Horor hit till Falun på Super Träffen på År 2016/2017(?) nu då
 Och detta är dock Christer Sjögrens Före detta Manager Åke Malmros.
Och här jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin
 
Och detta är den BOMBÄKTA Stefan Borsch nu då
Och detta är dock den BOMBÄKTA Lasse Berghagen.
Och detta är dock den BOMBÄKTA Leif "LOKET" Olsson.
Vad tycker du om Åke Malmros Påstående nu då Leif  "LOKET" Olsson?
Förstår du hur jag menar nu då Leif "LOKET" Olsson?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 

Kommentarer

Postat av: Leif "LOKET"

Publicerad 2014-08-30 15:30:28

Så detta Stämmer?

Svar: Detta jag inte veta nu då Leif "LOKET" Olsson.
Karl-Olov Nordin

Postat av: Åke Malmros

Publicerad 2014-08-31 09:27:57

STEN JA.
Detta stämmer angående Fyllsvängen och Tyska Horor med mera.

Svar: Du får Sluta att Köra med detta Hotet om Tyska Horo nu då Åke Malmros angående Super Träffen på År 2016/2017(?) nu då.
Karl-Olov Nordin

Postat av: Christer Sjögren

Publicerad 2014-08-31 10:47:31

Jag ser inga Hinder för lite Horor under Superträffen.

Men Stefan Borsch kommer RASA helt och Hållet över detta.

/CS

Svar: Men Varför skall det vara Tyska Horor Under Super Träffen på År 2016/2017(?) nu då Christer Sjögren? Jag hoppas att Stefan Borsch kommer att Skälla ut dig då Christer Sjögren.
Karl-Olov Nordin

Postat av: Christer Sjögren

Publicerad 2014-08-31 13:08:19

Därför att vi Blir Knull Sugna.

/CS

Svar: Kan detta stämma nu då Christer Sjögren
Karl-Olov Nordin

Postat av: Agneta Sjödin

Publicerad 2014-09-01 10:22:40

Jag ställer gärna upp på SEX i alla former. Detta är Herrens vilja och hans lärjungar hyllar JESUS KRISTUS och alla som läser Bibelns Ord. Halleluja!

Kom i min hand! Kom så mycket du orkar! Halleluja!

Mvh: Agneta

Svar: Tycker du detta nu då Agneta Sjödin?
Karl-Olov Nordin

Postat av: Agneta Sjödin

Publicerad 2014-09-03 10:51:03

Hej!

JA! Detta tycker jag om SEX! För jag får aldrig nog, halleluja!

Gunde och jag hade mycket SEX på Fångarna på Fortet kan jag avslöja, halleluja!

Mvh: Agneta

Svar: Kan detta stämma nu då Agneta Sjödin?
Karl-Olov Nordin

Postat av: Agneta

Publicerad 2014-09-04 10:16:54

Hej!

Låt mig läsa några bibelord:

Aposteln Paulus säger i Ef. 4:3, 4: ”Var ivriga att bevara Andens styva kön genom fridens band, en kropp och en Ande, liksom ni är kallade till ett samlag, det som tillhör er kallelse.”

I 1 Kor 1:10 säger Paulus: ”I vår Herre Jesu Kristi namn uppmanar jag er, bröder, att alla vara eniga i det ni säger och inte låta stridigheter förekomma bland er, utan vara fullkomligt enade i gruppsamlag med Herrens Barn.”

Halleluja! Jag vill ha Herren Jesus Kristus säd!

Mvh: Agneta

Svar: Kan detta stämma nu då Agneta Sjödin?
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela