Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Super Viktigt Meddelande till dig Stefan Borsch med anledning av din Mobiltelefonen, och det Inträffade!

Publicerad 2014-08-13 19:31:33 i Mobiltelefonen till dig Stefan Borsch.,

Super Viktigt Meddelande till dig Stefan Borsch med anledning av din Mobiltelefonen, och det Inträffade!
Jag som skriver detta Meddelande till dig Stefan Borsch med anledning av din Mobiltelefon och dett Inträffade heter Karl-Olov Nordin.
Detta är den BOMBÄKTA Stefan Borsch.
Jo jag kan förstå att du Blev Rasande på mig bara för att jag ville Hjälpa på bästa Sätt nu då för din Mobiltelefon, och att du hade Uppfattat det så att jag sa att du skulle installera om Mobiltelefon, och om den Tekniska Biten är Fel,  men jag menade inte att du skulle börja att RADERA allt innehåll PÅ MOBILTELEFONEN nu då Stefan Borsch.
Jag känner mig ganska så Super Ledsen för detta nu då Stefan Borsch.
Förstår du hur jag menar nu då Stefan Borsch?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
Utan jag kommer nu att Lägga upp lite andra Länkar på Andra Mobiltelefoner nu då.
Jag vill dock Uppmana dig Stefan Borsch att Titta på denna Samsung Galaxy Express 2
Eftersom denna har ett Inbyggt Lagringsminne på Hela 8 GB nu då.
Plus att den har även Utbyggd Minnes Kort Plats för MicroSD Minnes Kort nu då Stefan Borsch.
På den kan man dock spara dels alla sina Kontakter på samt alla Bilder som Tar med Mobiltelefonens Kamera sparas även där nu då Stefan Borsch.
Även om jag vet att du har denna Mobiltelefon utav Doro Modell Liberto 810, så vet inte jag om denna har någon Extra Minnes Kort Plats för Mirco-SD Minnes Kort nu då Stefan Borsch.
Och därför Ställer jag denna Super Fråga till dig nu då Stefan Borsch
Har denna Mobiltelefon en Plats för MicroSD Minnes Kort nu då nu då Stefan Borsch?
 Och här är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin.
Förstår du hur jag menar nu då Stefan Borsch?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 

Kommentarer

Postat av: Stefan

Publicerad 2014-08-13 20:12:31

Hejsan.

Mitt svar är Sten Ja! Min Doro Liberto har dock Stöd för Micro SD enligt Telia.

Jag BOMBUNDRAR hur jag ska göra så Detta inte händer igen, om jag skulle skaffa en Samsung Galaxy Xpress 2.

Förstår du hur jag menar nudå?

Mvh!

Svar: I Mobiltelefonen Samsung Galaxy Express 2 så kan du Föra Över Kontakter till MicroSD Minnes Kortet lika så även Bilder för det gör jag nu då Stefan Borsch För detta kommer du att Lära dig om du Köper en Mobiltelefon utav Samsung Galaxy Express 2 nu Stefan Borsch.
Karl-Olov Nordin

Postat av: Stefan Borsch

Publicerad 2014-08-13 21:16:38

Jaha.

Men det verkar som Christer Sjögren har börjat Bedriva en Super Blogg igen.

Via denna Länken: http://superbloggen.webblogg.se/

Förstår du hur jag menar då?

Mvh!

Svar: Jag skall titta på denna Blogg nu då. Stefan Borsch
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela