Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Super Viktigt Meddelande Till dig Pippi Långstrunp/Inger Nilsson!

Publicerad 2017-09-11 01:45:00 i Pippi Långstrump/Inger Nilsson,

Super Viktigt Meddelande Till dig Pippi Långstrunp/Inger Nilsson!
Jag som skriver detta Meddelande heter Karl-Olov Nordin
Och här är du Inger Nilsson som Pippi Långstrump.
Jag kan dock meddela dig att jag har hela Pippi Långstrump TV-Serien Hemma hos mig nu då.
Och jag har även Långfilmerna om Pippi Långstrump på en Sju Haven
Och Även Pippi Långstrump På Rymmen.
Och jag känner också Sorg Över att Hasse Alfredsson Bllev DÖD nu då Inger Nilsson
Förstår du hur jag menar nu då Inger Nilsson?
Och här är bara du Inger Nilsson Som Dig Själv.
Och jag Vill därför att du skall skaffa dig en Fråge Låda På denna Webbadress https://www.ask.fm/ nu då Inger Nilsson.
Kan du göra detta då min Skull nu då Inger Nilsson?'
Förstår du hur jag menar nu då Inger Nilsson?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 Och Här är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin.
Och här har Vi Hasse Alfredsson
Och här har vi Hasse Alfredsson som Konrad.
Och i Långfilmen Pippi Långstrump På Rymmen så Spelar Hasse Alfredsson'
Konrad med sittt Kalas Klister.

Kommentarer

Postat av: Gordon

Publicerad 2017-09-15 17:37:48

Hoppas Pippi kommer skaffa frågelåda nu då, Kalas klistret var super bra med Hasse Alfredsson så han gick på väggarna.

Svar: Vi får Hoppas detta nu då.
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela