Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Super Kraftig Efterlysning till dig Olle Jönsson med anledning utav din Mobiltelefon som jag inte Får någon Kontakt med nu då!

Publicerad 2016-03-20 15:07:01 i Olle Jönsson med Hatten,

Super Kraftig Efterlysning till dig Olle Jönsson med anledning utav din Mobiltelefon som jag inte Får någon Kontakt med nu då!
Jag som skriver detta Super Viktiga Meddelande till dig Olle Jönsson heter Karl-Olov Nordin.
Och jag har Fått Super Stora Problem med att Kunna  Ringa Dig eller Skicka dig ett SMS
På din Mobiltelefon med detta Mobiltelefonnummer som är detta: 072-203 08 69 nu så Olle Jönsson
Jag uppmanar dig att Gå Igenom Dina Inställningarna
Så att Inte du Olle Jönsson har Råckat Lagt Mig på Spärrlistan på din Mobiltelefon, som kan göra att jag inte kan få Kontakt Med dig nu då Olle Jönsson Ifrån min Mobiltelefonnummer: 072-994 49 44
Förstår du hur jag menar nu då Olle Jönsson?
Mvh: Karl-Olov Nordin
Och detta är den BOMBÄKTA Olle Jönasson Sångaren i Lasse Stefanz , som har denna Hemsida
Med denna Webbadress: http://www.lassestefanz.se nu då.
Förstår du hur jag menar nu då Olle Jönsson?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 Och detta är Jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin.

En Super Kraftig Varning till dig Leif Silbersky Eftersom du Tar Bort Mina e-Postmeddelanden!

Publicerad 2016-03-04 15:23:30 i Kraftig Varning Till Leif Silbersky för,

En Super Kraftig Varning till dig Leif Silbersky Eftersom du Tar Bort Mina e-Postmeddelanden!
Jag som skriver detta Meddelande Till Dig Leif Silbersky heter Karl-Olov Nordin.
Och jag Kraftig Varna dig för att du Tar Bort Mina e-Postmeddelande genom din Super e-Postadress som är denna [email protected] nu då Leif Silbersky som jag skicka dig nu så.
Du kan gå in och Läsa Mina e-Postmeddelande på din Andra e-Postadress som är denna [email protected] nu då Leif Sibersky.
Jag som Utdelar denna Super Varning Till dig Leif Silbersky heter Karl-Olov Nordin.
Detta är den BOMBÄKTA Skåningen för Hela Landet Super Advokaten Leif Silbersky
Jag som Utdelar denna Super Varning till dig Leif Silbersky heter Karl-Olov Nordin
Och detta är den BOMBÄKTA Åke Malmros som är Före detta Manager Till Christer Sjögren.
Vad tycker du om denna Super Varning Till Leif Silbersky nu då Åke Malmros?
Förstår du hur jag menar nu då Åke Malmros?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 Och detta är den BOMBÄKTA Christer Sjögren.
Vad tycker du om denna Super Varning till Leif Silbersky nu då Christer Sjögren?
Förstår du hur jag menar nu då Christer Sjögren?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
Och detta är den BOMBÄKTA Kung Carl XVI Gustaf.
Vad tycker du om denna Super Varning till Leif Silbersky nu då Kung Carl XVI Gustaf?
Förstår du hur jag menar nu då Kung Carl¨XVI Gustaf?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 Och detta är den BOMBÄKTA Stefan Borsch.
Vad tycker du om denna Super Varning till Leif Silbersky nu då Stefan Borsch?
Förstår du hur jag menar nu då Stefan Borsch?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
Och detta är den BOMBÄKTA Lasse Berghagen.
Och jag måste nu dock erkänna att jag kommer upp med denna Super Varning till Leif Silbersky angående En massa Raderingar utav mina e-Postmeddelande nu då.
Förstår du hur jag menar nu då Lasse Berghagen?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 Detta är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin
Som Skriver denna Super Varning till Leif Silbersky.
Jag heter Karl-Olov Nordin
 
 

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela