Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Här kommer en egen Skrivelse om det Nya Resecentrum här i Falun som är Under Uppbyggnad!

Publicerad 2014-06-28 22:37:39 i Resecentrum Falun,

Här kommer en egen Skrivelse om det Nya Resecentrum här i Falun som är Under Uppbyggnad!
Jag som skriver detta Inlägg heter Karl-Olov Nordin
 Dessa Bilder är Tagna på det Nya Resecentrum som är Under Uppbyggnad här i Falun.
 Och här kommer Bild Nummer 2.
 Och på denna Bild så ser ni där Nya Knutpunkten för Stadsbussarna skall Gå här i Falun.
 Och här ser ni även Bilden som Visar även Vad nya Korsnäsvägen skall gå nu då.
 Och här ser ni även Max Hamburgare Mat Ställlet här Falun.
 Vad tycker du då Åke Malmros om Nya Korsnäs Vägen som kanske ni Under Super Träffen på År 2016/2017 skall åka på Efter när Skid VM på År 2015 har varit nu då?
Jag såg att du blev AVSTÄNGD på Facebook ikväll Lördag den 28 juni på År 2014 på denna Webbadress: https://www.facebook.com nu då Åke Malmros. Vad tycker du om detta nu då Åke Malmros?
Förstår du hur jag menar nu då Åke Malmros?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 
 Och vad tycker du nu då Christer Sjögren?
 Och vad tycker du nu då Stefan Borsch?
 Och vad tycker du nu då Lasse Berghagen?
 Och vad tycker du nu då Leif "LOKET" Olsson nu då?
 Och vad tycker du nu då Ragnar Dahlberg nu då?
 Och detta är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin.
Förstår ni hur jag menar nu då?
Mvh: Karl-Olov Nordin

Super Viktig Upplysning till alla som kör att Linus Lövberg han skulle vara Super Fansens Nummer 1 till Christer Sjögren nu då!

Publicerad 2014-06-19 16:47:34 i Super Fansens Nummer 1 är Jag Karl-Olov,

Super Viktig Upplysning till alla som kör att Linus Lövberg han skulle vara Super Fansens Nummer 1 till Christer Sjögren nu då!
Detta är Linus Lövberg.
Jag som skriver detta Inlägg heter Karl-Olov Nordin
Och jag vet att det har förekommit att någon vid Namn Johannes Die Mateo har Uppgivit för Stefan Borsch om att Linus Lövberg skulle ha tagit Platsen som Super Fansens Nummer 1 till Christer Sjögren.
Men detta Stämmer inte nu då.
 
Och detta är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin.
 Och här jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin. Och jag är Super Fansens Nummer 1 till Christer Sjögren och ingen annan kan vara detta nu då.
 
Och detta vet dock även Lasse Berghagen att jag är Super Fansens Nummer 1 till Christer Sjögren
 
Och detta vet även Christer Sjögrens Före detta Manager Åke Malmros nu då.
 
Och detta vet även Stefan Borsch en Före detta Kollega till Christer Sjögren nu då.
Och detta vet även Skåningen över Hela Landet. Jag menar nu då Super Advokaten Leif Silbersky nu då.
Förstår ni alla detta nu då?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 
 
 
 
 

Ett Super Kraftigt Meddelande Till dig Lasse Berghagen med anledning av ett Hot vid Gammelgården i Svärdsjö utanför Falun!!

Publicerad 2014-06-13 16:14:51 i Allsång vid Gammel Gården i Svärdsjö med Lasse Berghagen,

Ett Super Kraftigt Meddelande Till dig Lasse Berghagen med anledning av ett Hot vid Gammelgården i Svärdsjö utanför Falun!!
Jag som skriver detta Meddelande till dig Lasse Berghagen heter Karl-Olov Nordin
Super Fansens Nummer 1 till Christer Sjögren.
Jag fick ett SMS utav Stefan Borsch Igår Kvällst på Onsdagen den 11 juni på år 2014 att du Lasse Berghagen är Rädd Över ett ALLVARLIG HOT ifrån någon Fansens i samband med Allsången i Gammelgården i Svärdsjö.
Men jag vill med detta Inlägg Meddela dig att jag skulle aldrig hota dig på Något sätt Lasse Berghagen
Utan  detta måste vara en BLUFFMAKARE nu då Lasse Berghagen.
 
Ja jag kommer nu att Koppla in Skåningen för Hela Landet. Jag menar nu då Super Advokaten Leif Silbersky så får han ta och Gripa in och Kolla vem som Hotar dig Lasse Berghagen Inför Allsången i Svärdsjö utanför Falun nu då.
Och jag vet att Även Åke Malmros han kommer att bli Inkopplad han med nu då Lasse Berghagen
Och Christer Sjögren han är också Inkopplad på denna Person eller en annan Människa som Hotar dig Lasse Berghagen
Ja jag som skriver detta Inlägg Heter Karl-Olov Nordin och det ser du här Nedanför nu då Lasse Berghagen
Och du Behöver dock inte använda Livvakterna bara för mig nu då Lasse Berghagen.
Super Fansens nummer 1 till Christer  Sjögren nu då Lasse Berghagen
Förstår du hur jag menar nu då Lasse Berghagen?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 
 

Super Viktigt Meddelande till dig Ragnar Dahlberg och till er i Falu Kommun med anledning av att Någon utav er i Falun har Spärrat TV-Teamet från TV4 då detta Gäller Rättigheterna för Intervjun!

Publicerad 2014-06-01 20:14:57 i Falu Kommun och Ragnar Dahlberg,

Super Viktigt Meddelande till dig Ragnar Dahlberg och till er i Falu Kommun med anledning av att Någon utav er i Falun har Spärrat TV-Teamet från TV4 då detta Gäller Rättigheterna för Intervjun!
Och jag kommer att Ta i med Hårdhanskarna för att få Bort Spärren för TV-Teamet ifrån TV4 med denna Webbadress: http://www.tv4.se
Och detta gäller Rättigheterna
Jag menar dock Falu Kommun med denna Webbadress: http://www.falun.se
Och här har vi Caé Norrköpings Före detta Programledare Ragnar Dahlberg.
Och jag skriver detta Inlägg  till dig Ragnar Dahlberg. heter Karl-Olov Nordin
Och här har vi Christer Sjögrens Före detta Manager Åke Malmros
Och Åke Malmros kommer att Hjälpa till med detta nu då.
 Och har vi Stefan Borsch och det var han har  bet mig att jag skullle skriva detta Inlägg.
Och detta är RÄTT SÅ KRAFTIGT på Falu kommun på grund av viss orsak 
Och jag kommer Även Koppla in Skåningen för Hela Landet. jag menar nu då  Super Advokaten Leif Silbersky på er i Falu Kommun
 Och detta är den BOMBÄKTA Advokaten Leif Silbersky.
 
Och detta är den BOMBÄKTA Christer Sjögren min Super Store Idol i Hammarö i Karlstad.
Och jag vet att Även Lasse Berghagen är BOMB ARG över detta Tilltag genom SPÄRRNINGEN.
 Och här har vi Lasse Berghagen med mera.
 Och här är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin
Men jag ta Hjälp utav Linnea Risinger nu på Fredag.
 
Och detta är dock Linnea Risinget jag menar nu då.
Förstår ni hur jag menar nu då  Falu kommun?
Mvh: Karl-Olov Nordin

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela