Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Super Viktig Information till dig Leif GW Persson med anledning av din Fråge Låda!

Publicerad 2014-01-30 17:12:33 i Leif GW Persson,

Super Viktig Information till dig Leif GW Persson med anledning av din Fråge Låda!
Jag som skriver detta Super Viktiga Information till dig Leif GW Persson heter Karl-Olov Nordin.
Jag som skriver denna Super Viktiga Information till dig Leif GW Persson p.g.a. din Fråge Låda heter Karl-Olov Nordin.
Och jag tänkte dock på Denna Fråge Lådan med denna Webbadress: http://ask.fm/LeifGW
Och du kan även skapa dig en Ny Fråge Låda på denna Webbadress: http://ask.fm om du inte Vet Vilken e-Postadress du Använde då du skapade Fråge Lådan för Över 10 månader sedan nu då Leif GW Persson.
Och du Klickar du bara på Glömt Lösenordet, i Samband med att Du Klickar på Logga in Knappen.
Förstår du hur jag menar nu då Leif GW Persson?
Mvh: Karl-Olov Nordin
Och detta är Jag denna Gång nu då Leif GW Persson nu då.
Förstår du hur jag menar nu då Leif GW Persson?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 

En Super Viktig Hälsning till Thorleif Torstensson den BOMBÄKTA!

Publicerad 2014-01-25 17:39:34 i Thorleif Torstensson,

En Super Viktig Hälsning till Thorleif Torstensson den BOMBÄKTA!
Denna Bild är min Fina Hälsning till dig Thorleif Torstensson
Och denna Bild Blev Tagen på Häng med på Party Kryssningen redan den 10 februari på År 2013 t.o.m. den 12 februari på År 2013 på Kryssningen med Silja Lines Fartyg med Namnet M/S Silja Symphony
Och så här ser jag ut idag nu då Thorleif Torstensson, Kolla på Bilden här Under nu då.
Och jag kan nu dock meddela att jag skall ut på en Ny Kryssning nu den 9 Februari på År 2014 t.o.m. den 11 Februari på År 2014.
Vad säger du om detta nu då Thorleif Torstensson?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 
 Förstår du hur jag menar nu då Thorleif Torstensson?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 

Super Viktigt Meddelande till Colin Nutley angående Din Super Film för År 2015?

Publicerad 2014-01-24 15:16:00 i Colin Nutley,

Super Viktigt Meddelande till Colin Nutley angående Din Super Film för År 2015?
Ja jag såg att du hade Skrivet i Min Fråge Låda med denna Webbadress: http://ask.fm/karlolovnordin
Och detta såg jag Den 9 Januari på År 2014
Och jag vet att det var Åke Malmros som hade Varit i Kontakt med dig Colin Nutley.
Och jag vet att din Super Film på År 2015 skall dels Handla om Min Super Store Idol Christer Sjögren den BOMBÄKTA ifrån Hammarö i Karlstad. Och denna Super Film skall handla om en Man och hans Önskan att Få Träffa en Idol.  Kan detta Stämma nu då Colin Nutley?
Förstår du hur jag menar nu då Colin Nutley?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 Och jag Fick dock Veta utav Stefan Borsch att Åke Malmros han har dock ett Brett Kontaktnät nu då Colin Nutley.
 Så här ser Stefan Borsch ut nu då Colin Nutley
Han har Kollat upp detta åt mig nu då Colin Nutley
 
 Förstår du hur jag menar nu då Colin Nutley?
 Mvh: Karl-Olov Nordin

Super Viktigt Meddelande som Gäller för Super Träffen Efter en del Rykten om att den skulle vara Inställd!

Publicerad 2014-01-20 17:48:57 i Super Viktig Information angående Super,

Super Viktigt Meddelande som Gäller för Super Träffen Efter en del Rykten om att den skulle vara Inställd!
Jag som skriver detta Inlägg heter Karl-Olov Nordin.
Men jag måste nu dock Upplysa om att Super Träffen är inte alls Inställd.
Jag fick se detta Rykte på Facebook med denna Webbadress: https://www.facebook.com
 
 Jag vill dock Meddela er att Super Träffen kommer att Äga Rum omkring År 2016/2017(?)
Eftersom detta har med Kungabarnen att göra nu då.
 Och ni som Känner er Osäker på detta nu då då skall ni Kontakta Christer Sjögrens Före detta Manager Åke Malmros nu då.
Eftersom Olle Jönsson med Hatten Sångaren i Lasse Stefanz
Han hade skickat ett Falskt Meddelande eller Information till Lasse Berghagen fick jag veta igår Söndagen den 19 januari på År 2014.
 
 Men jag tror att du Lasse Berghagen har ÅKT PÅ ett KRAFTIGT MISSFÖRSTÅND nu då.
Kan detta stämma nu då Lasse Berghagen?
Mvh: Karl-Olov Nordin
Annars kanske ni kan Kontakta Stefan Borsch i Karlstad han vet mera nu då
Vad som gäller nu då.
Förstår ni hur jag menar nu då?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 
 
 

Super Viktig Hälsning till Dansbandet Arvingarna, som skall vara med på Bingolottto Nu den 26 januari på År 2014!

Publicerad 2014-01-18 16:24:48 i Bingolotto,

Super Viktig Hälsning till Dansbandet Arvingarna, som skall vara med på Bingolottto Nu den 26 januari på År 2014!
Och här är Arvingarnas Hemsida:  http://www.arvingarna.nu/hem.html
Och detta är dock Casper Janebrink, som spelar Bas i Dansbandet Arvingarna, som skall vara med i Bingolotto nu På Söndag den 26 januari på År 2014.
Jag vill att du Casper Janebrink skall skicka in en Kommentar nu då
Förstår du hur jag menar nu då Casper Janebrink?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 
 Och här är Kim Carlsson som spelar Elgitarr i Dansbandet.
 
Och här har Lars " Lasseman" Larsson i Arvingarna som spelar dels ElGitarr men även El Piano.

Detta är dock Tommy Carlsson som spelar Trummor i Arvingarna.
Som Ni ser här Under nu då.
 
Och jag som skriver detta Inlägg heter Karl-Olov Nordin Här Under.
Detta är Jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin 
Förstår ni hur jag menar nu då Arvingarna?
Mvh; Karl-Olov Nordin.

En Rätt så KRAFTIG Eftterlysning till dig då Carola Häggkvist med Anledning av en Intervju med Christer Sjögren Framöver?

Publicerad 2014-01-17 16:52:54 i Carola Häggkvist,

En Rätt så KRAFTIG Eftterlysning till dig då Carola Häggkvist med Anledning av en Intervju med Christer Sjögren Framöver?
Och Min Fråga Gäller om du Vill vara med på denna Intervju som  jag skall Göra på Christer Sjögren Under Året Någon gång. Vill du det nu då Carola Häggkvist?
Då skall du Kontakta Stefan Borsch i Karlstad  Han Hjälper mig med att Få denna Intervju med Christer Sjögren att vara ett Faktum.
 
Och här ser du då Stefan Borsch nu då Carola Häggkvist.
Och du Carola Häggkvist Kan Kontakta Stefan Borsch för han skall Hjälpa han med nu då.
För han har mera Information nu då Carola Häggkvist.
 Och här är Min Super Store Idol Christer Sjögren den Bombäkta ifrån Hammarö i Karlstad.
Och jag skall Intervjua honom och om hans Privata Bakgrund med mera.
 
 Och här kommer Ragnar Dahlberg Före detta Programledaren för Café Norrköping, Och han kommer att Hjälpa till med denna Intervju.
Och då Tillsammans med ett TV-Team nu då Carola Häggkvist.
 
 Förstår du hur jag menar nu då Carola Häggkvist?
Mvh: Karl-Olov Nordin

En Rätt så Kraftig EFTERLYSNING Till dig då Lasse Berghagen, angående din Mobiltelefon och ditt Super Nummer?

Publicerad 2014-01-16 19:23:12 i Lasse Berghagen och Karl-Olov Nordin,

En Rätt så Kraftig EFTERLYSNING Till dig då Lasse Berghagen, angående din Mobiltelefon och ditt Super Nummer?
Jag som skriver denna Kraftiga Efterlysning till dig då Lasse Berghagen heter Karl-Olov Nordin.
Jag vill dock Uppmana dig att snarast Skicka Över ett SMS till min Mobiltelefonnummer som är detta: 0729944944.
 
Och vad jag minns så har du Lasse Berghagen beställt en sådan här Mobiltelefon av denna Modell: http://www.siba.se/product/11590448/doro-615-lila?ref=section
 
Kan detta stämma nu då Lasse Berghagen?
Och den var ett Måndags Exemplar, och detta Innebär att det var fel ifrån Början
Kan detta Stämma nu då Lasse Berghagen?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 
Jag kommer att skicka in en Fråga till dig i din Fråge Låda http://ask.fm/dansbandskungen 
 
Med samma Budskap nu då till dig Lasse Berghagen
Förstår du hur jag menar nu då Lasse Berghagen?
 
Mvh: Karl-Olov Nordin
 Jag som skriver detta Kraftiga Inlägg till dig Lasse Berghagen Heter Karl-Olov Nordin
Förstår du hur jag menar nu då Lasse Berghagen?
Mvh: Karl-Olov Nordin

Jag vill Kraftigt Uppmana dig Leif "LOKET" Olsson att Genast skapa dig ett Nytt Facebookskonto nu då!

Publicerad 2014-01-14 15:11:53 i Leif " Loket " Olsson,

Jag vill Kraftigt Uppmana dig Leif "LOKET" Olsson att Genast skapa dig ett Nytt Facebookskonto nu då!
Jag som skriver detta Kraftiga UPPMANINGEN till dig Leif " LOKET" Olsson heter Karl-Olov Nordin
Ja jag vet dock att du är TRÖTT på Facebooksteamet Leif " LOKET" Olsson och Vägrar du att skaffa dig ett Nytt Facebookskonto på Denna Webbadress: https://www.facebook.com
Men jag Karl-Olov Nordin Måste dock Uppmana dig att Ompröva ditt Beslut nu då Leif "LOKET" Olsson.
Och detta vill jag nu dock Leif "LOKET" Olsson.
Jag fick detta Besked utav  Leif Silbersky nu då Leif "LOKET" Olsson via hans Fråge Låda.
Med denna Webbadress: http://ask.fm/superadvokaten
 Jag kommer att skicka in samma Uppmaning i Din Fråge Låda nu då Leif "LOKET" Olsson.
Kan du Kolla den nu då Leif "LOKET" Olsson nu då: http://ask.fm/loketOlsson 
Förstår du hur jag menar nu då Leif " Loket" Olsson?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 Förstår du hur jag menar nu då Leif "LOKET" Olsson?
Jag som skriver denna Uppmaning heter Karl-Olov Nordin
 

Super Viktigt Meddelande till Olle Jönsson med Hatten Sångare i Lasse Stefanz?

Publicerad 2014-01-08 16:28:00 i Olle Jönsson med Hatten,

Super Viktigt Meddelande till Olle Jönsson med Hatten Sångare i Lasse Stefanz?
Jag som skriver till dig Olle Jönsson med Hatten Sångare i Lasse Stefanz heter Karl-Olov Nordin'
Jag kommer att Skriva ett Inlägg med anledning av detta Fotomontaget som det ser ut som en Gravsten och med Texten " Här Vilar Olle Jönsson  med Hatten "
 
Jag vill att du skall granska detta Fotot nu då Olle Jönsson nu då
Och detta Fotot har Spridigs på Facebook med denna Webbadress: https://www.facobook.com
Kan denna Bild vara ett Fotomontage som säger att du Olle Jönsson med Hatten skulle vara DÖD nu när detta Inte stämmer nu då?
Jag Utgår att detta är REN BLUFF
Kan detta Stämma nu då Olle Jönsson med Hatten?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 
 Jag som skriver detta Inlägg heter Karl-Olov Nordin, Och detta är Till dig då Olle Jönsson med Hatten.
 Förstår du hur jag menar nu då Olle Jönsson?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 

En Super Viktig Fråga till dig Leif "LOKET" Olsson, angående Facebookskonto?

Publicerad 2014-01-06 14:54:05 i Leif " Loket " Olsson,

En Super Viktig Fråga till dig Leif "LOKET" Olsson, angående Facebookskonto?
Jag som frågar detta Till dig Leif "LOKET" Olsson heter Karl-Olov Nordin
När skall du Leif "LOKET" Olsson skaffa dig ett Nytt Facebookskonto på denna Webbadress: https://www.facebook.com nu då?
Jag som Frågar detta nu då Heter Karl-Olov Nordin
Jag har skickat in samma Fråga till din Fråge Låda med denna Webbadress: http://ask.fm/loketOlsson nu då Leif "LOKET" Olsson.
Förstår du hur jag menar nu då Leif "LOKET" Olsson?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela