Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Super Viktigt Meddelande till Lasse Berghagen med anledning av min Text om År 1979 och mitt Super Brev angående En Ny Mobiltelefon med ett Nytt Mobiltelefonnummer!

Publicerad 2016-05-19 15:49:05 i Lasse Berghagen och Karl-Olov Nordin,

Super Viktigt Meddelande till Lasse Berghagen med anledning av min Text om År 1979 och mitt Super Brev angående En Ny Mobiltelefon med ett Nytt Mobiltelefonnummer!
Jag som skriver detta Super Inlägg Till dig Lasse Berghagen heter Karl-Olov Nordin.
Som du ser så har jag skickat dig ett Super Brev både hem till dig Lasse Berghagen i Stockholm och Till Svärdsjö Utanför Falun, och detta detta Gäller min Super Önskan om en Ny Mobiltelefon med ett Nytt Mobiltelefonnummer för jag Vill dock Veta vad du Tycker om denna Text om År 1979 som Gäller Shell Macken i Svärdsjö Utanför Falun son inte Finns Idag.
Jag vet dock att du har en annan Mobiltelefon med ett annat Mobiltelefonnummer son är dock Hemligt som inte jag Känner Till då.
Förstårr du hur jag menar nu då Lasse Berghagen?
Mvh: Karl-Olov Nordin
Detta är den BOMBÄKTA Lasse Berghagen.
Jag vill dock veta hur du skall Göra med min Super Önskan angående En Ny Mobiltelefon med ett Nytt Mobiltelefonnummer Lasse Berghagen
Förstår du hur jag menar nu då Lasse Berghaqen?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 Detta är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin
 

Kommentarer

Postat av: Alf Svensson

Publicerad 2016-05-25 12:55:38

Lasse Berghagen är en SKITGUBBE

Svar: Lasse Berghagen är ingen SKITGUBBE Nu då Alf Svensson lika som Carl XVI Gustaf.
Karl-Olov Nordin

Postat av: Olle J

Publicerad 2016-05-25 14:21:26

Lasse Berghagen är för korkad för att förstå detta nudå.

Svar: Nej! Detta tror jag dock inte om Lasse Berghagen nu då Olle Jönsson.
Karl-Olov Nordin

Postat av: Jerry L

Publicerad 2016-05-27 22:21:56

Vad ska man säga om detta nudå?

Svar: Inte bra då Jerry Lindborg angående Lasse Berghagen.
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela