Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

En Rätt så Kraftig Efterslysning till Emma Nord som Påstår att hon Jobbar som Kändisansvarig Inom TV4 Gruppen!

Publicerad 2016-05-29 21:39:21 i Emma Nord och TV4 Gruppen,

En Rätt så Kraftig Efterslysning till Emma Nord som Påstår att hon Jobbar som Kändisansvarig Inom TV4 Gruppen!
Detta är den BOMBÄKTA Emma Nord som Påstår att Hon Jobbar som Kändisansvarig inom TV4 Gruppen med denna Webbadress: http://www.tv4.se nu då.
Jag som skriver detta Super Inlägg Till dig Emma Nord heter Karl-Olov.
Och du har denna e-Postadress: [email protected] nu då.
Men även denna e-Postadressen: [email protected] fick jag För en tid sedan.
Och jag dock Fått Minst Två Olika Telefonnummer via min e-Postadress: som är denna. [email protected] nu då Emma Nord.
Och dessa Nummer är: 08-519 718 32, Och den 17 November på År 2015  och du var du på Region Mitt STOCKHOLMS KONTORET För TV4 Gruppen, och även detta Nummer: 040-666 44 04 TV4 Region Mitt Malmö-Kontoret. Och detta Fick jag den 30 mars På År 2016.
Men dem Slutade att Fungera Efter ett tag.
Det Låter bara Tut och Tut.
Eller är dem Stängda nu då Emma Nord?
Och du hade skrivit att det skall Intervju Senare i Höst om  alla våra Beräkningar Stämmer
Kan du svara med en Kommentar nu då Emma Nord?
Detta är den BOMBÄKTA Emma Nord.
Förstår  du hur jag menar nu då Emma Nord?
Måste jag Koppla in Åke Malmros på dig nu då Emma Nord?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
Detta är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin.
Jag är Super Ledsen på dig nu då Emma Nord..
Och detta är den BOMBÄKTA  Åke Malmros.
Måste  jag koppla in Åke Malmros på dig nu då Emma Nord?
Och detta är den BOMBÄKTA Skåningen för Hela Landet jagg menar nu då Super Advokaten Leif Silbersky.
Måste jag Koppla in även Leif Silbersky mot dig med nu då Emma Nord?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Jerry L

Publicerad 2016-05-29 21:47:16

Superbra Karl-Olov Nordin. Nu kommer det nog inte låta Tut Tut i luren längre.

Svar: Jag hoppas att Emma Nord kommer med en Kommentar hon med nu då Jerry Lindborg.
Karl-Olov Nordin

Postat av: Kevin Gustafsson

Publicerad 2016-06-09 16:07:09

Hejsan Karl-Olov Nordin, skulle du kunna ge mig ditt nummer så kan jag be Emma Nordin ringa dig, då jag känner henne på en intim nivå.

Svar: Mitt Telefonnummer är nu då, detta: 023-663 02 59 Ge detta Till Emma Nord.
Karl-Olov Nordin

Postat av: Marianne Ahrne

Publicerad 2016-06-09 17:25:59

Har du Testat Alternativa nummer till Emma Nord? Eller vill du hellre att jag frågar Kungen vilket som är det Korrekta numret?

Mvh. Marianne

Svar: Jag har testat Alternativa Nummer Till Emma Nord. Men Vill att du skall Fråga Kungen Vilket Nummer som är det BOMBÄKTA Nummer Till Emma Nord nuu då Marianne Ahrne nu då.
Karl-Olov Nordin

Postat av: Carl Philip

Publicerad 2016-06-13 12:31:09

Emma Nord och Sara har båda hemliga Mobiltelefonnummer på grund av Sex-trakasserier nudå. Jag Vet detta Extra säkert nudå.

Svar: Kan detta stämma nu då Prins Carl PHilip Angående Emma Nord? Jag frågade Inte efter någon som heter Sara.
Karl-Olov Nordin

Postat av: Carl-Philip

Publicerad 2016-06-14 17:33:49

Det är jag som Sex-trakaserat Emma Nord samt även Denna Sara. Emma Nord kallar Sig Sara på Facebook nudå.

Svar: Varför har du Gjort det nuu då Prins Carl Philip? För Emma Nord hon har denna e-Postadress: [email protected]. Kan detta stämma angående Emma Nord?
Karl-Olov Nordin

Postat av: Åke

Publicerad 2016-06-16 15:20:05

Denna Emma Nord har erkänt stort bajs hål nu då, då hon jobbat som assistent för mig nu då

Svar: Jag vill bara att Emma Nord Tar och Skaffar sig ett Nytt Telefonnummer nu då Åke Malmros. Kan du Säga deta åt Emma Nord nu då Åke Malmros?
Karl-Olov Nordin

Postat av: Estelle

Publicerad 2016-06-21 11:12:36

Ema norrd ör dom i hovedet

Svar: Tycker du detta om Emma Nord nu då Prinsessan Estelle?
Karl-Olov Nordin

Postat av: Johannes

Publicerad 2016-06-24 15:42:34

Jag RASAR på Emma Nord nu Då Karl-Olov. Detta är ett inlägg av den Bombäkta Johannes.

Svar: Vad bra då Johannes
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela