Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Här kommer ett Super Grattis Till dig Susanna Kallur med anledning utav OS Uttagningen Till RIO!

Publicerad 2016-07-14 10:25:06 i Susanna Kallur,

Här kommer ett Super Grattis Till dig Susanna Kallur med anledning utav OS Uttagningen Till RIO!
Jag som skriver detta Super Inlägg Till dig Susanna Kallur heter Karl-Olov Nordin.
Och detta är den BOMBÄKTA Susanna Kallur nu då.
Och jag skickar med denna Länk ifrån DT.se med denna Webbadress: http://www.dt.se nu då: http://www.dt.se/sport/friidrott/sex-nya-uttagna-till-os-sanna-kallur-far-aka med anledning av denna Nyhet nu då.
Förstår du hur jag menar nu då Susanna Kallur?
Mvh: Karl-Olov Nordin
Och här har vi den BOMBSÄKTA Susanna Kallur.
Förstår du hur jag menar nu då Susanna Kallur?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 Och här är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin.
Jag är bara Super Glad för din Skull nu då Susanna Kallur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela