Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

En Ny Allsång med dig Lasse Berghagen i Gammelgården i Svärdsjö På Söndagen Den 2 Juli på År 2017!

Publicerad 2016-12-28 19:40:40 i En Ny Allsång med dig Lasse Berghagen i,

En Ny Allsång med dig Lasse Berghagen i Gammelgården i Svärdsjö På Söndagen Den 2 Juli på År 2017!
Jag Som skriver detta Super Inlägg Till dig Lasse Berghagen heter Karl-Olov Nordin.
Och jag Hoppars Att Vädret Är Super Bra på Söndagen Den 2 Juli på År 2017
Då Jag kommer Upp igen då.
Jag som skriver detta Super Inlägg Till dig Lasse Berghagen Heter Karl-Olov Nordin.
Förstår du hur jag menar nu då Lasse Berghagen?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
Förstår du hur jag menar nu då Lasse Berghagen?
Mvh: Karl-Olov Nordin
Detta är den BOMBÄKTA Lasse Berghagen nu då.
Förstår du hur jag menar nu då Lasse Berghagen?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
Och detta är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin.

Kommentarer

Postat av: Kikki Danielsson

Publicerad 2016-12-30 16:26:44

Hej Karl-Olov. Detta är Kikki Danielsson som skriver till dig. Jag förstår vad du menar och hoppas att du har haft en trevlig jul. Själv har jag suttit ensam och ätit falukorv.

Mvh/Kikki

Svar: Ja då
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela