Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Super Viktigt Meddelande tíll dig Kung Carl XVI Gustaf utav Sverige, Kommer jag här med nu dåTilll diig!

Publicerad 2015-05-25 22:24:00 i Kung Carl XVI Gustaf,

Super Viktigt Meddelande tíll dig Kung Carl XVI Gustaf utav Sverige, Kommer jag här med nu då Till dig!
Detta är dock en Bild Tagen på dig Kung Carl XVI Gustaf då du Var här i Falun i Talarstolen På Tisdagen den 10 September på År 2013.
Här i Falun på Stora Torget på¨Tisdagen den 10 September På År 2013.
Kommer du Ihäg detta Kung Carl XVI Gustaf?
Jag som skriver detta Meddelande till dig Kung Carl XVI Gustaf heter Karl-Olov Nordin.
Förstår du hur jag menar nu då Kung Carl XVI Gustaf?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 Och detta är den BOMBÄKTA Carl XVI Gustaf.
Här kommer en anna Bild. ifrån Storga Torget i Falun.
 Och detta är ifrån Stora Torget i Falun på År 2013.
 Och detta är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin.
 
 

Kommentarer

Postat av: Carl-Gustaf

Publicerad 2015-05-25 22:50:27

Hej Karl-Olov. Visst kommer jag ihåg det. Satan vad full jag blev den kvällen och kom i bråk NuDå med Tomas Wassberg. Jag sparkade Honom på Pungen så kulorna Sprack. Jag jävlar vad kul vi Hade i Falun NuDå// mvh/CG

Svar: Vad bra då Kung Carl XVI Gustaf.
Karl-Olov Nordin

Postat av: Carl-Philip

Publicerad 2015-05-25 23:00:57

Hej Karl-Olov Nordin. Där ser du Själv hurcElak han Blir och ska Alltid slåss /Carl-Philip

Svar: Kan detta stämma nu då Prins Carl-Philip?
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela