Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

En Rätt så KRAFTIG Uppmaning Till Dig då Stefan Borsch angående din Privata Mobiltelefon med Lasse Berghagens Gamla Mobiltelefonnummer!

Publicerad 2015-05-08 13:39:00 i Stefan Borsch,

En Rätt så KRAFTIG Uppmaning Till Dig då Stefan Borsch angående din Privata Mobiltelefon med Lasse Berghagens Gamla Mobiltelefonnummer!
Jag som skriver detta Meddelande heter Karl-Olov Nordin.
Jag vill nu med detta Meddelande Tala om för dig att Jag gillar inte när du skall bara Låtsas
Att din Privata Mobiltelefon med Lasse Berghagens Gamla Mobiltelefonummer som är detta: 070-969 16 66 Skulle vara Stulen nu då Stefan Borsch.
Och detta håller inte i Längden nu då Stefan Borsch.
Åke Malmros får nog Göra ett RÄTT SÅ KRAFIGT  Ingripande emot dig nu då Stefan Borsch.
Och detta är den BOMBÄKTA Stefan Borsch.
Jag villl att du skall Veta att jag hade redan skickat hem ett Super Brev angående detta nu då Stefan Borsch.
Och därför Uppmanar jag dig att Genast Skicka ett Super SMS till min Mobiltelefon som har denna Mobiltelefonnummer som är detta: 072-994 49 44.
Förstår du hur jag menar nu då Stefan Borsch?
Mvh: Karl-Olov Nordin
Och detta är den BOMBÄKTA Åke Malmros.
Vad tror du om Stefan Borschs Påstående om att hans Privata Mobiltelefon med Lasse Berghagens Gamla Mobiltelefonnummer som är detta: 070-969 16 66 skulle vara Stulen nu då Åke Malmros?
Jag vill att du skall Göra ett RÄTT SÅ KRAFTIGT INGRIPANDE på Stefan Borsch nu då Åke Malmros
Och deta är dock den BOMBÄKTA Lasse Berghagen.
Vad tycker du om att Stefan Borsch Låtsas att hans Privata Mobiltelefon med ditt Gamla Mobiltelefonnummer som är detta: 070-969 16 66 att den skall vara Stulen nu då?
För du hade Gjort en Portering av ditt Nummer till Stefan Borsch Redan på Midsommar Aftonen på År 2013. Stämmer inte detta nu då Lasse Berghagen?
Vad tror du då Lasse Berghagen?
Och detta är dock den BOMBÄKTA Christer Sjögren nu då.
Vad tror du om att Stefan Borsch Privata Mobiltelefon med Lasse Berghagens Gamla Mobiltelefonnummer som är detta: 070-969 16 66 skulle vara Stulen nu då Christer Sjögren?
 Och detta är dock den BOMBÄKTA Patrick Ekwall
Sportjournalisten i TV4 nu då.
Vad tror du om att Stefan Borschs Privata Mobiltelefon med  Lasse Berghagens Gamla Mobiltelefonnummer som är detta: 070-969 16 66 skulle vara Stulen Patrick Ekwal?
 Och här dock den BOMBÄKTA Leif Silbersky.
Vad tror du om att Stefan Borschs Privata Mobiltelefon med Lasse Berghagens Gamla Mobiltelefonnummer som är detta: 070-969 16 66 skulle vara Stulen nu då Leif Silbersky?
Och här är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin Super Fansens Nummer 1 till Christer Sjögren nu då
Förstår nii hur jag menar nn då?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Stefan

Publicerad 2015-05-08 19:30:38

Jaha. Men jag fick Tillbaka min Telefon.

Men den Stänger av sig Titt som Tätt. Så jag är rätt så Rasande och snart kommer slänga den i den Öppna Spisen.

Jag måste Erkänna att Kicki Danielsson även hälsar nudå.

Svar: Men skalll skaffa dig en Ny Mobiltelefon med ett Samma Mobiltelefonnummer nu då Stefan Borsch?
Karl-Olov Nordin

Postat av: Stefan

Publicerad 2015-05-08 22:17:07

Hejsan.

Jag har Just nu bytt både Nummer och Telefon.¨

Men detta nya numret är Super Hemligt.

Förstår du hur jag menar då?

Mvh!

Svar: Men kan du inte Skicka över ditt Nya Mobiltelefonnummer Fast detta är Hemligt nu då Stefan Borsch? Bara för min skull nu då Stefan Borsch?. Jag kommer inte att Lämna ut detta till någon nu då Stefan Borsch?
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela