Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Super Viktig Fråga till dig Colin Nutley med anledning av Super Filmen på År 2015/2016?

Publicerad 2014-03-26 16:24:12 i Colin Nutley,

Super Viktig Fråga till dig Colin Nutley med anledning av Super Filmen på År 2015/2016?
Jag som skriver detta Inlägg till dig Colin Nutley heter Karl-Olov Nordin.
Jag skriver detta Inlägg bara för du skall veta att jag vill ha med Christer Sjögren i Filmen och inte Stellan Skarsgård som gör Rollen som Christer Sjögren.
Förstår du hur jag menar nu då Colin Nutley?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 Här är dock Christer Sjögren nu då. 
Och här är dock Lasse Berghagen
Och han vill jag att han skall vara med i Filmen nu då Coin Nutley.
Och inte vill jag att Mikael Persbrandt skall spela Lasse Berghagen
Förstår du hur jag menar nu då Colin Nutley?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 Och här är Christer Sjögrens Före detta Manager Åke Malmros som har ett Brett Kontaktnät
Enligt Stefan Borsch i Karlstad.
 Och här är dock Stefan Borsch ifrån Karlstad
Kompis med Christer Sjögren och även han före detta sångare i Dansbandet Vikingarna som är Nedlagd.
 Och här är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela