Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Här kommer en Super Viktig Fråga till dig Colin Nutley angående Super Filmen på År 2015?

Publicerad 2014-03-15 15:00:03 i Colin Nutley,

Här kommer en Super Viktig Fråga till dig Colin Nutley angående Super Filmen på År 2015?
Jag som skriver denna Super Viktiga Fråga till dig Colin Nutley heter Karl-Olov Nordin.
Jag har en del Viktiga Frågor att Ta upp med dig Colin Nutley angående Super Filmen på År 2015?
 Eftersom jag vet att Christer Sjögrens Före detta Manager Åke Malmros han dock ett Brett Kontaktnät och detta Enligt Stefan Borsch.
 Förstår du hur jag menar nu då Colin Nutley?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 Och här är dock Stefan Borsch nu då Colin Nutley.
Mvh: Karl-Olov Nordin
 Och här är Christer Sjögren nu då Colin Nutley.
 När kommmer du att Börja med Inspelningen av Super Filmen på År 2015 nu då Colin Njutley?
Jag vet att du håller på med en annan Film som skall ha Film Premiär på BIO nu i Augusti på År 2014 och den heter Medicinen har jag sett nu då  Colin Nutley.
Kan detta Stämma nu då Colin Nutley?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 För jag vet att du Helena Bergström skalll vara med i den Nya Filmen nu då.
Kan detta stämma nu då Helena Bergström?
Förstår du hur jag menar nu då Helena Bergström?
Mvh: Karl-Olov Nordin

Kommentarer

Postat av: Colin

Publicerad 2014-03-16 21:15:18

Tack för Inlägget. Det ligger en del Käppar i låset just nu. Från Malmros Sidan. Men jag ska se vad mina Juridiska Ombud kan göra.

/C.N.

Svar: Vad Bra nu då Colin Nutley att du Kopplar in din Advokat på Yvonne Malmros nu då
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela