Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Super Grattis säger jag på din Födelsedag säger jag till dig Christer Sjögren Den 6 april på År 2014!

Publicerad 2014-04-06 00:28:26 i Christer Sjögren,

Super Grattis säger jag på din Födelsedag säger jag till dig Christer Sjögren Den 6 april på År 2014!
Jag vet att du  Christer Sjögren Fyller hela 64 År I År 2014
Och därför säger jag Super Grattis till dig nu då Denna Dag.
 Förstår du hur jag menar nu då Christer Sjögren?
Mvh: Karl-Olov Nordin
Och jag Hoppas att du Stefan Borsch Säger Grattis till Christer Sjögren genom en Kommentar nu då.
Förstår du hur jag menar nu då Stefan Borsch?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 Och detta samma Gäller dig nu då Ragnar Dahlerg.
 Och detta Gäller även dig nu då Åke Malmros.
 Och detta Gäller även dig nu då Lasse Berghagen.
 Och detta gäller även dig nu då Leif "LOKET" Olsson.
 Jag är den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin nu då
 Jag vill dock att du Colin Nutley skall göra en Kommentar efter denna Super Store Idol Christer Sjögren den BOMBÄKTA ifrån Hammarö i Karlstad som Fyller År nu på Söndag den 6 april på År 2014 och säga Grattis nu då.
Kan du göra detta då för min Skull nu då Colin Nutley?
Förstår du hur jag menar nu då Colin Nutley?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 Jag vill också Uppmana dig Helena Bergström att Säga Grattis till Christer Sjögren nu då?
Fast han skall Sjunga på Söndag Kväll nu Den 6 april på År 2014.
Kan du göra detta då för min skull nu då Helena Bergström?
Förstår du hur jag menar nu då  Helena Bergström?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Colin Nutley

Publicerad 2014-04-06 13:40:01

Ja. Jag får Passa På att önska Christer Sjögren ett Jätte Stort Grattis på hans bemärkelsedag Nu Då.

Mvh.

Svar: Vad bra då Colin Nutley. Jag hoppas Christer Sjögren Tackar mig för detta Inlägg Efter Spelningen i Gävle ikväll Kl: 19:00 nu då. Vad tror du nu då Colin Nutley?
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela