Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Super Viktigt Meddelande till dig Carola Häggkvist med anledning av ditt Besök hit till Falun Under Förra Sommaren på År 2012!

Publicerad 2013-11-06 17:46:00 i Carola Häggkvist,

Super Viktigt Meddelande till dig Carola Häggkvist med anledning av ditt Besök hit till Falun Under Förra Sommaren på År 2012!
Jag som skriver detta Inlägg heter Karl-Olov Nordin
Då du i din Blogg med denna Webbadress: http://blogg.mama.nu/carola/ 
Ja jag kommer ihåg ifrån Förra Sommaren då du var på Besök upp till Svärdsjö utanför Falun och vad jag vill Minnas så Berättade du i Bloggen att du skulle Besöka Familjen Almkvist som bor i Linghed.
Stämmer inte detta nu då Carola Häggkvist?
Och då fick jag se i Bild på Svärdsjö Kyrka på din Blogg nu då Carola  Häggkvist.
Jag vill att du skall skaffa dig en egen Fråge Låda på denna Webbadress: http://ask.fm kan du göra detta då för min skull nu då Carola Häggkvist?
Och jag vill också att du skall skaffa dig ett Nytt Facebookskonto på Denna Webbadress: https://www.facebook.com så vill jag att du skall göra en Vänansökan på mig där nu då Carola Häggkvist. Kan du göra detta för min skull nu då Carola Häggkvist?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 
 Och här kommer en Bild på Svärdsjö Kyrka nu då Carola Häggkvist.
 
Och här kommer en Bild på Kristine Kyrka nu då Carola Häggkvist.
Och hade jag vetat att du skulle Besöka denna Kyrka Förra Sommaren på År 2012 nu då Carola Häggkvist så hade jag genast tagit Bussen med Linjenummer 702 ned till Östra Hamngatan och Besökt Kyrkan för att Träffa dig nu då Carola Häggvist.
Förstår du hur jag menar nu då Carola Häggkvist?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 
 Jag som skriver detta Inlägg heter Karl-Olov Nordin
Och detta är en Hälsning till dig Carola Häggkvist på Grund av detta som Hände Förra Sommaren på År 2012.
 

Kommentarer

Postat av: mårten f

Publicerad 2013-11-06 17:54:39

Super bra blogginlägg

Svar: Tack då Mårten Flogfält.
Karl-Olov Nordin

Postat av: Lasse Berghagen

Publicerad 2013-11-07 16:09:17

Ja. Detta kommer bli Bra. Det Känner jag på Mig.

Mvh. Lasse

Svar: Detta hände Förra Sommaren på År 2012 och inte nu då Lasse Berghagen.
Karl-Olov Nordin

Postat av: Lasse Berghagen

Publicerad 2013-11-07 16:41:46

Ja Detta Vet jag. Nu menade jag Julkonseren.

MVH: Lasse

Svar: Jaha. Lasse Berghagen, Men jag ser fram emot Besöket med Carola Häggkvist nu den 7 december på År 2013 här i Falun.
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela