Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

En Super Viktig Fråga till dig Ragnar Dahlberg med anledning till mina SMS Meddelanden till dig nu då?

Publicerad 2013-12-18 16:20:00 i Ragnar Dahlberg,

En Super Viktig Fråga till dig Ragnar Dahlberg med anledning till mina SMS Meddelanden till dig nu då?
Jag kommer här med en Super Viktig Fråga till dig Ragnar Dahlberg med anledning av mina Två SMS  Meddelande som jag skickade till dig Nu Igår dels Klockan 21:30 på Tisdagen den 17 december på År 2013 och Idag den 18 december på År 2013 Kl 11:16 men jag Uppmanar dig att Kolla Inkorgen på Dina Bägge Två Mobiltelefonerna.
Kan du skicka tillbaka ett Svars SMS när du får Tid nu då Ragnar Dahlberg?
För jag skickade ifrån min Mobiltelefon med detta Super Nummer: 0729944944 nu då Ragnar Dahlberg.
 
 Jag som Frågar detta till dig då Ragnar Dahlberg heter Karl-Olov Nordin.
För jag misstänker att du har Mycket för dig så du har inte Hunnit med detta nu då Ragnar Dahlberg.
Kan detta Stämma nu då Ragnar Dahlberg?
Förstår du hur jag menar nu då Ragnar Dahlberg?
Jag vill att du skall Rycka upp dig i Kragen nu då Ragnar Dahlberg.
 
 Jag som skriver detta Meddelande till dig då Ragnar Dahlberg heter Karl-Olov Nordin
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela