Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Super Kraftig Efterlysning till dig Olle Jönsson med anledning utav din Mobiltelefon som jag inte Får någon Kontakt med nu då!

Publicerad 2016-03-20 15:07:01 i Olle Jönsson med Hatten,

Super Kraftig Efterlysning till dig Olle Jönsson med anledning utav din Mobiltelefon som jag inte Får någon Kontakt med nu då!
Jag som skriver detta Super Viktiga Meddelande till dig Olle Jönsson heter Karl-Olov Nordin.
Och jag har Fått Super Stora Problem med att Kunna  Ringa Dig eller Skicka dig ett SMS
På din Mobiltelefon med detta Mobiltelefonnummer som är detta: 072-203 08 69 nu så Olle Jönsson
Jag uppmanar dig att Gå Igenom Dina Inställningarna
Så att Inte du Olle Jönsson har Råckat Lagt Mig på Spärrlistan på din Mobiltelefon, som kan göra att jag inte kan få Kontakt Med dig nu då Olle Jönsson Ifrån min Mobiltelefonnummer: 072-994 49 44
Förstår du hur jag menar nu då Olle Jönsson?
Mvh: Karl-Olov Nordin
Och detta är den BOMBÄKTA Olle Jönasson Sångaren i Lasse Stefanz , som har denna Hemsida
Med denna Webbadress: http://www.lassestefanz.se nu då.
Förstår du hur jag menar nu då Olle Jönsson?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 Och detta är Jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin.

Kommentarer

Postat av: Stefan Borsch

Publicerad 2016-03-21 17:44:55

Olle Jönsson är en SKITGUBBE nudå, som inte svarar på Super-Sms

Svar: Ja jag har skrivet Tilll Telia om Olle Jönssons Mobiltelefonnummer nu då.
Karl-Olov Nordin

Postat av: Olle Jönsson

Publicerad 2016-03-23 11:15:15

Hej.Karl-Olov Nordin. Det blev fel igår, jag har pratat med kungen idag, och ska köpa en ny telefon och välja mobiloperatören Hallon nudå. Mvh

Svar: Vad bra då Olle Jönsson. Jag är Glad nu då: Med vänlig hälsning: Karl-Olov Nordin
Karl-Olov Nordin

Postat av: Krüger

Publicerad 2016-03-28 08:56:22

Jag blev extra lugn nu när Olle Jönssons hatt har hört av sig. Med sin telefon nu då.

Svar: Detta Mobiltelefonnummer Som Tillhör Olle Jönsson som är detta: 072-203 08 69 Går inte att Ringa Till På Grund av Tekniska Strul nu då.
Karl-Olov Nordin

Postat av: Börje Salming

Publicerad 2016-03-30 10:39:41

Vad är detta för en SuperBlogg nudå?

Svar: Detta är en Kändis Blogg Nu då Börje Salming. Jag skall Skriva om dig också snart då.
Karl-Olov Nordin

Postat av: Micke P

Publicerad 2016-04-01 17:19:42

Kan det här påverka dansbandet Vikingarna före detta???

Svar: Sten Nej! Detta Tror jag inte nu då Mickael Persbrandt.
Karl-Olov Nordin

Postat av: Leif GW

Publicerad 2016-04-03 16:03:35

Det är Dåligt med Uppdateringar på denna Kändis Bloggen.

/GW

Svar: Jag har Flera Inlägg som jag håller på med nu då Leif GW Persson. Men dessa tar Tid att Skriva, men Nästa Vecka är det Stängt på Miitt Jobb då kanske blir några Inlägg Gjorda.Fr.o.m. den 8 April t.o.m. den 22 April på År 2016.
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela