Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Super Viktigt Meddelande angående Mobiltelefonleverantörsbyte då ifrån Tre med denna Webbadress: https://www.tre.se !

Publicerad 2016-07-19 15:07:26 i Mobiltelefonleveranbyte för mig Karl-Olo,

Super Viktigt Meddelande angående Mobiltelefonleverantörsbyte då ifrån Tre med denna Webbadress: https://www.tre.se !
Jag som skriver detta Super Inlägg heter Karl-Olov Nordin
Och jag vill dock Meddela er att jag kommer att Byta Mobiltelefonleventörsbyte då ifrån Tre med denna Webbadress: https://www.tre.se nu då
Till Hallon som är en Syster Mobiltelefonleverantör till Tre med denna Webbadress: https://www.hallon.se nuu då.
Och detta Innebär dock att det kommer att Bi ett Avbrott Under Cirka Vecka
Fr.o.m i Idag Torsdag den 19Juli på År 2016.
Och detta innebär då förstås att ni inte kan varken Skicka ett SMS eller ett MMS nu då.
Eller Ringa upp mig nu då.
Eftersom jag måste byta SIM Kort i min Mobiltelefon nu då.
På Grund av jag få Mitt Konto På Fyllt med Pengar till att börja med nu då.
Och detta är en Uppdatering med det förra Super Inlägget nu då.
Förstår ni hur jag menar nu då?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
Och detta är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin

Kommentarer

Postat av: Karl-Åke Malmros.

Publicerad 2016-07-19 19:14:06

Så blir det avbrott på den tekniska biten vid byte. Jag måste ha garantier angående eventuellt avbrott på grund av Pokemon Go nudå.

Svar: Detta kommer inte att bli ett avbrott, Eftersom jag får ett Tillfälligt Mobiltelefonnummer ifrån Hallon nu då.
Karl-Olov Nordin

Postat av: Åke Malmros

Publicerad 2016-07-19 20:36:59

Ja
Hallon är Stenbra.

Svar: Jag kommer att få ett Tillfälligt Mobiltelefonnummer ifrån Hallon nu då.
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela