Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Jätte Länsdans Gala för Utvecklingsstörda och andra Handikappade med Arvingarna och ett Norrländskt Rockband Uppe i Östersund den 9 Februari på År 2002!

Publicerad 2016-07-17 18:41:21 i Jätte LänsDans Gala för Utvecklingsstörd,

Jätte Länsdans Gala för Utvecklingsstörda och andra Handikappade med Arvingarna och ett Norrländskt Rockband Uppe i Östersund den 9 Februari på År 2002!
 
Och då var denn Mannen som heter Casper Janebrink med sitt Dansband Arvingarna med ditt Upp til Östersunds Sporthall och Körde Jätte Länsdans för Utvecklingsstörda och ett Norr Ländskt  RockBand.
Kommer du ihåg vilket Norrländskrockband som var med på detta år nu då Casper Janebrink?
 
Jag som skriver detta Inlägg heter Karl-Olov Nordin
Detta är Casper Janebrink.
 
Detta är Tommy Carlsson.
 
Detta är Lars "Lasseman" Larsson
 
 
Detta är Kim Carlsson
 
Mvh: Karl-Olov Nordin.

Kommentarer

Postat av: Robert Aschberg

Publicerad 2016-07-19 08:02:54

Detta vill jag minnas som ett Kraftigt Fyllekalas.

Svar: Sten Nej! Detta var det inte nu då Robert Aschberg.
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela