Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

En Super Kraftig Efterslysning Till dig Christer Sjögren för jag vill dock Veta om du har skaffat dig en Ny Mobiltelefon med ett Nytt Mobiltelefonnummer nu då?

Publicerad 2016-07-16 00:48:42 i Christer Sjögren och Karl-Olov Nordin,

En Super Kraftig Efterslysning Till dig Christer Sjögren för jag vill dock Veta om du har skaffat dig en Ny Mobiltelefon med ett Nytt Mobiltelefonnummer nu då?
Jag som skriver denna Kraftiga Efterlysning Till dig Christer Sjögren heter Karl-Olov Nordin.
Enligt vad du hade skickat mig ett Super SMS i Tisdags Efter Middag På Mitt Mobiltelefon med mitt Mobiltelefonnummer som är detta: 072-994 49 44 Så hade du Skrivet att du Skulle Lämna bort ditt Mobiltelefonnummer som är detta: 070-213 45 90 nu då Christer Sjögren Till en Kompis nu då.
Vad heter han nu då Christer Sjögren?
Förstår du hur jag menar nu då Christer Sjögren?
Mvh: Karl-Olov Nordin
Och detta är den BOMBÄKTA Christer Sjögren nu då.
Jag vill dock veta om du har skaffat dig en Ny Mobiltelefon med ett Nytt Mobiltelefonnummer som Ersätter din Gamla Mobiltelefon med ditt Gamla Mobiltelefonnummer som är detta: 070-213 45 90 nu då Christer Sjögren nu då?
Har du detta nu då Christer Sjögren?
Kan du Skicka Din Eventuella Nya Mobiltelefonnummer Till mig på Mitt Nummer som är: 072-994 49 44 nu då Christer Sjögren?
Förstår du hur jag menar nu då Christer Sjögren?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 Och detta är den BOMBÄKTA Stefan Borsch.
Kan du Hjälpa Mig att BOMBUNDERSÖKA Med Christer Sjögren och Höra med Honom om han har dock skaffat en Ny Mobiltelefon med ett Nytt Mobiltelefonnummer som Ersätter det Gamla Mobiltelefonnummer som är detta: 070-213 45 90 nu då Stefan Borsch?
Vet du något om detta angående Christer Sjögren nu då Stefan Borsch?
Förstår du hur jag menar nu då Stefan Borsch?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 Detta är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin
Super Fansens Nummer 1 Till dig Christer Sjögren.
 

Kommentarer

Postat av: Lotta Engberg

Publicerad 2016-07-16 08:43:10

Man kan inte lita på Christer Sjögren nudå. Han bara luras hela tiden.

Svar: Kan detta stämma nu då Lotta Engberg? Angående Christer Sjögren?
Karl-Olov Nordin

Postat av: STEFAN

Publicerad 2016-07-16 12:39:07

Jag tror du blivit Grundlurad av Christer Sjögren denna gången Fanséns. Mvh STEFAN

Svar: Ja detta verkar vara så nu då Stefan Borsch.
Karl-Olov Nordin

Postat av: CS

Publicerad 2016-07-16 13:39:05

Jag är i Norge nu, så jag kan inte Svara en massa Fanséns i min Mobil Telefon.

Mvh. CS

Svar: Vad bra då Christer Sjögren. Att jag vet detta nu då.
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela