Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Super Viktigt Meddelande till dig Sven-Erik Magnusson angående Ditt Nyskapta Facebookskonto på Facebook är Borttagen!

Publicerad 2016-01-06 16:29:06 i Sven-Erik Magnusson och Sven-Ingvars Ork,

Super Viktigt Meddelande till dig Sven-Erik Magnusson angående Ditt Nyskapta Facebookskonto på Facebook är Borttagen!
Jag vill med detta Meddelande tala om för dig Sven-Erik Magnusson att ditt Nyskapta Facebookskonto på Facebook med denna Webbadress https://www.facebook.com är Borttagen. Fick jag se idag Onsdag den 6 Januari på År 2016.
Jag som skriver detta Meddelande heter Karl-Olov Nordin
Och detta är den BOMBÄKTA Sven-Erik Magnusson.
Jag vill med detta Meddelande Uppmana dig att skaffa ett Nytt Facebookskonto på Facebook med denna Webbadress: https://www.facebook.com nu då.
Och jag skriver detta Super Inlägg av Flera orsaker
Med Tanke detta med att du måste Ta Bromsmediciner
För din Prostata nu då Sven-Erik Magnusson.
 Detta är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin.
Och jag vill att du skall komma Tillbaka Till Facebook med denna Webbadress: https://www.facebook.com nu då Sven-Erik Magnusson
Förstår du hur jag menar nu då Sven-Erik Magnusson?
Mvh: Karl-Olov Nordin.

Kommentarer

Postat av: Mannen Kändisen

Publicerad 2016-01-06 19:03:39

Jag tror ändå att Svenne Magnusson kommer Tillbaka igen.

Svar: Ja detta hoppas med snart nu då Stefan Borsch. Angående Sven-Erik Magnusson. Mvh: Karl-Olov Nordin.
Karl-Olov Nordin

Postat av: Robert

Publicerad 2016-01-11 17:03:26

Hej Karl Olov.

Jag tycker att Du borde göra en SUPER-sida på Internet för att hedra den största av dom alla, David Bowie, som tyvärr gick ur tiden idag.

Svar: Ja detta skall jag kanske göra på Bloggen nu då¨ Är dett du nu då Robert Östholm?
Karl-Olov Nordin

Postat av: Annie

Publicerad 2016-01-11 20:48:03

Hej Karl Olov.

Jag tror inte att det är Robert Östholm som skrev det förra inlägget. Men jag tycker idén om en SUPER-sida om David Bowie är super bra.

Din blogg skulle bli ännu mer perfekt om det fanns en David Bowie sida på den.

Det tror jag att alla förstår...

Mvh // Annie

Svar: Kan detta Stämma att detta Förra Inlägget inte var Skrivet utav Robert Östholm nu då Annie Lööf? Men jag skalll skapa en Blogg Inlägg om David Bowie nu då Annie Lööf.
Karl-Olov Nordin

Postat av: Alf Svensson via Mannen Kändisen

Publicerad 2016-01-12 21:43:00

Jag anser att du bör Uppdatera din Blogg Dagligen med nya Spännande Inlägg.

Är det slut på Klottret i Hissen?

Svar: Ja detta är Slut med Klottret i Hissen jag kommer attt ett Nytt Inlägg för jag har Fått Problem med Christer Sjögren nu då Stefan Borsch. Och Alf Svensson Lika som Carl XVI Gustaf.
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela