Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Super Viktigt Meddelande till dig Lasse Berghagen med Din Mobiltelefon med Hemligt Mobiiltelefonnnummer!

Publicerad 2015-10-04 14:20:45 i Lasse Berghagen och Karl-Olov Nordin,

Super Viktigt Meddelande till dig Lasse Berghagen med Din Mobiltelefon med Hemligt Mobiiltelefonnnummer!
Jag som skriver detta Meddelande till dig då Lasse Berghagen heter Karl-Olov Nordin.
Och jag vill dock att Lasse Beerghagen skall skaffa dig en Ny Mobiltelefon med ett Nytt Mobiltelefonnummer som är Mera Öppen bara för Min Skulll.
Jag vet enligt Fru Eva Berghagen så har du en annan Mobiltelefon med ett annat Mobiltelefonnummer som är Hemligt nu då Lasse Berghagen.
Men jag vill att du skall Veta att jag vill att du skaffar en Ny Mobiltelefon med ett Nytt Mobiltelefonnummer bara för min skull nu då Lasse Berghagen nu då.
Men den skall vara så Utformad så att detta Mobiltelefonnummret att jag skall bara Kunna se detta Nuimmer nu då Lasse Berghagen.
Och denna Mobiltelefon med ett Nytt Mobiltelefonnummer skall imte vara Sökbar pöå Hitta.se på denna Webbadress: http://www.hitta.se nu då Lasse Berghagen
Eller på Eniro med denna Webbadress: http://www.eniro.se/
Förstår du hur jag menar nu då Lasse Berghagen?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 Detta är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin

Kommentarer

Postat av: CS

Publicerad 2015-10-09 15:19:55

Lasses Mobil Nummer är SUPER HEMLIGT.

/CS

Svar: Men jag vill att Lasse Berghagen skaffar sig en Ny Mobiltelefon med ett Nytt Mobiltelefonnummer nu då Christer Sjögren.
Karl-Olov Nordin

Postat av: Åke Malmros

Publicerad 2015-10-11 19:07:21

Ja får Jag inte Knulla med denna Super Prinsessa Sofia så blir Jag Ledsen.

Svar: Varför detta nu då Åke Malmros?
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela