Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Super Viktigt Meddelande till dig Christer Sjögren och dig Lasse Berghagen angående Bowling Här i Falun Uppe på Lugnet!

Publicerad 2015-11-09 03:42:54 i Bowling med Christer Sjögren och Lasse B,

Super Viktigt Meddelande till dig Christer Sjögren och dig Lasse Berghagen angående Bowling Här i Falun Uppe på Lugnet!
Jag som skriver detta Meddelande till dig Christer Sjögren heter Karl-Olov Nordin.
Och detta gäller dock Bowling här i Falun uppe på Lugnet nu då.
Och jag bara BOMBUNDRAR om du Christer Sjögren Kan Prata med Lasse Berghagen Angående Min Idé om att jag vill Spela Bowling med Er nu då.
För detta Finns en Lokál Bowling halll här i Falun som är denna: http://www.chrillesbowling.se/
Vad Tror du om detta nu då Christer Sjögren?
Och detta är den BOMBÄKTA Christer Sjögren nu då.
Och jag hoppas om du kan Prata med Lasse Berghagen angående min Idé angående Bowling nu då.'
Förstår du hur jag menar nu då Christer Sjögren?
Vad tror du om detta nu då Christer Sjögren?
Mvh: Karl-Olov Nordin
Och detta är dock den BOMBÄKTA Lasse Berghagen nu då.
Tycker du om att Spela Bowling med mig och Christer Sjögren nu då Lasse Berghagen?
Förstår du hur jag menar nu då Lasse Berghagen?
Detta finns en Lokal Bowling Hall här i Falun som Kallas för Chrilles Bowling Här i Falun.
Vad tror du om detta nu då Lasse Berghagen? 
Mvh: Karl-Olov Nordin
 Och detta är Jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela