Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Super Viktigt Meddelande Till dig Åke Malmros. Jag kommer med ett antal Frågor angående En Viss Emma på¨TV4!

Publicerad 2015-11-17 16:12:57 i Åke Malmros,

Super Viktigt Meddelande Till dig Åke Malmros. Jag kommer med ett antal Frågor angående En Viss Emma på¨TV4!
Jag har ett Antal Frågor Till dig  Åke Malmros angående En Emma som har denna e-Postadress:
[email protected] nu
Hon skall du Ha Pratat med Emma Angående om Super Träffen på År 2016/2017(?) nu då Åke Malmros?
Känner du Tilll denna Emma nu då Åke Malmros?
Har du Pratat Med Emma och TV4 om Super Träffen på År 2016/2017(?) nu då Åke Malmros?
Och Denna Emma Ringde ifrån detta Telefonnummer: 08-519 712 32
Men Jag Vet att TV4 har detta Telefonnummer: 08-459 40 00
Förstår du hur jag menar nu då Åke Malmros?
Mvh:; Karl-Olov Nordin.
Och detta är den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin.
Förstår du hur jag menar nu då Åke Malmros?
Mvh: Karl-Olov Nordin

Kommentarer

Postat av: Mannen Kändisen

Publicerad 2015-11-17 21:29:12

Ja, jag måste Erkänna att jag tror nog ändå att Emma ringde ifrån sitt Super Arbetsnummer. För numret som du beskriver i detta Inlägg är nämligen till TV4 Växel.

Svar: Jo dettta kan nog Stämma nu då Stefan Borsch.
Karl-Olov Nordin

Postat av: CS

Publicerad 2015-11-19 14:34:25

Kan det kanske ha med Bingolotto på TV4 att Göra?

/CS

Svar: Nej! Då Christer Sjögren. En TV-Intervju det skall Bli så snart då.
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela