Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Angående Biofilmen som du Colin Nutley skall göra med mig och Christer Sjögren i Någon Form?

Publicerad 2015-11-21 18:10:31 i BIO Film med mig Den BOMÄKTA Karl-Olov N,

Angående Biofilmen som du Colin Nutley skall göra med mig och Christer Sjögren i Någon Form?
Så kommer jag här med ett antal Frågor till dig Colin Nutley
Jag som skriver detta Super Inlägg heter Karl-Olov Nordin.
Och detta är den BOMBÄKTA Colin Nutley.
Hur går det Med Manuset nu då Colin Nutley?
Jag vill veta hur det går nu då Colin Nutley?
Jag börjar att känna mig ganska Orolig nu då Colin Nutley.
Kommer detta att Blii en Bio Film med mig Karl-Olov Nordin och Christer Sjögren nu då Colin Nutley?
Förstår du hur jag menar nu då Colin Nutley?
Ochh detta är den BOMBÄKTA Helena Bergström.-
Kommer du Helena Bergström att Spela en Roll i Filmen?
Förstår du hur jag menar nu då Helena Bergström?
Mvh: Karl-Olov Nordin
Och detta är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin.
Och här är den BOMBÄKTA Christer Sjögren nu då.
Förstår ni hur jag menar nu då?
Här har Vi den BOMBÄKTA Åke Malmros
Måste jag Koppla in Åke Malmros På dig nu då Colin Nutley?
Och har Vi den BOMBÄKTA Stefan Borsch.
Kan du Hjälpa Till och Kolla upp detta om det Blir en Bio Film med och Christer Sjögren nu då Stefan Borsch?
Förstår hur jag menar nu då Stefan Borsch?
Mvh: Karl-Olov Nordin
Här Har Vi den BOMBÄKTA Leif Silbersky nu då.
Måste jag Koppla in Skåningen för Hela Landet Jag menar nu då Super Advokaten Leif Silbersky nu då?
För jag vill veta om detta Blir en Bio Film med mig och Christer Sjögren nu då?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela