Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Super Viktigt Meddelande till dig Lotta Engberg, med anledning utav mitt Femte Brev som jag håller på med nu då angående detta Med Ditt Mobiltelefon och med Ditt Mobiltelefonnummer som är detta: 076-125 53 28!

Publicerad 2015-05-30 14:32:02 i Lotta Engberg,

Super Viktigt Meddelande till dig Lotta Engberg, med anledning utav mitt Femte Brev som jag håller på med nu då angående detta Med Ditt Mobiltelefon och med Ditt Mobiltelefonnummer som är detta: 076-125 53 28!
 
Jag som skriver detta Meddelande till dig Lotta Engberg heter Karl-Olov Nordin.
 
Och jag skriver detta bara för att Jag tycker att din Mobiltelefon med ditt Mobiltelefonnummer som är detta: 076-125 53 28 som har för Tillfället Telia Sonera AB med denna Webbadress: http://www.telia.se som sin  Mobiltelefonleverantör har sådana Tekniska Problem med Sitt Mobiltelefon nät så detta drabbar dig Lotta Engberg på ett Dåligt Sätt.
 
Och jag vill att du skall Läsa detta Femte Brevet när du får Hem detta Brev någon gång nu då Lotta Engberg.
 
Bara för att jag tycker att detta skall vara ett Slut på detta Strul för dig nu då Lotta Engberg.
 
Och därför tycker jag att du skall Byta Mobiltelefon Leverantör då ifrån Telia Sonera AB med denna Webbadress: http://www.telia.se till Mobiltelefon Leverantören Tre med denna Webbadress: http://www.tre.se nu då Lotta Engberg.
 
Detta kommer det att stå i mitt Super Brev hem till dig Lotta Engberg i Alingsås.
 
Förstår du hur jag menar nu då Lotta Engberg?
Mvh: Karl-Olov Nordin
Detta är den BOMBÄKTA Lotta Engberg.
Förstår du hur jag menar nu då Lotta Engberg?
Mvh Karl-Olov Nordin.
Och här är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin
 

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2015-06-03 08:53:12

Hej Karl-Olov. Idag ska jag och Lena titta på mobiltelefoner och då via mobiltelefonoperatören tre då mobiltelefonoperatören Telia/sonera drabbat mig på ett dåligt sätt. Kram Lotta

Svar: Vad bra Lotta Engberg jag hoppas dock att du Skriver ifrån din Nya Mobiltelefon med detta nya Mobiltelefonnummer då Till mig då Lotta Engberg.
Karl-Olov Nordin

Postat av: Åke Malmros

Publicerad 2015-06-06 19:32:52

Ja Du får skärpa Dig just nu. Lotta Engberg.

MVH
Åke Malmros

Svar: Vad bra då Åke Malmros
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela