Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Super Viktig Information till dig Lotta Engberg, jag har idag Tisdag den 19 Maj På År 2015 Ringt In Till Telia och Lagt Upp en Felanmälan på Telias Mobilnät Och denna Drift Störning Som Drabbar dig nu då Lotta Engberg!

Publicerad 2015-05-19 16:52:26 i Lotta Engberg,

Super Viktig Information till dig Lotta Engberg, jag har idag Tisdag den 19 Maj På År 2015 Ringt In Till Telia och Lagt Upp en Felanmälan på Telias Mobilnät Och denna Drift Störning Som Drabbar dig nu då Lotta Engberg!
Jag som skriver detta Meddelande Till dig då Lotta Engberg heter Karl-Olov Nordin.
Och jag har Idag Tisdag den 19 Maj på År 2015 Ringt in Till Telia Och Gjort En Felanmälan på Telias Mobiltelefonnät på Denna Webbadress: http://www.telia.se
Och jag Lämnande Ut mitt Hemtelefonnummer som är detta: 023-663 02 59 och mitt Mobiltelefonnummer som är detta: 072-994 49 44 nu då Lotta Engberg.
Så att Telia kan Ringa upp mig när denna Driftstörning som drabbar dig är Löst nu då Lotta Engberg.
För jag vill dock Veta vad detta är fel På Nätet nu då Lotta Engberg.
Förstår du hur jag menar nu då Lotta Engberg?
Mvh: Karl-Olov Nordin
Och detta är dock den BOMBÄKTA Lotta Engberg.
Förstår du hur jag menar nu då Lotta Engberg?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 Och detta är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin.
Och jag försöker att Hjälpa dig Lotta Engberg med en Super Lösning på denna  Driftstörningen som drabbar din Mobiltelefon som har Telia som sin Mobiloperatör nu då Lotta Engberg.
På denna Webbadress: http://www.telia.se nu då Lotta Engberg.

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2015-05-19 21:47:17

Tack snälla Karl-Olov för att Du bryr Dig om Min mobiltelefon Med Mobiltefonnummer 0761225328.Bamsekram Lotta!

Svar: Jag gör detta bara för att hjälpa dig nu då För jag tycker detta måste bli någon ordning nu då Lotta Engberg.
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela