Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Super Viktig Fråga jag Ställer till dig då Stefan Borsch angående din Mobiltelefon med Ditt Mobiltelefonnummer?

Publicerad 2015-05-15 16:12:10 i Stefan Borsch,

Super Viktig Fråga jag Ställer till dig då Stefan Borsch angående din  Mobiltelefon med Ditt Mobiltelefonnummer?
Och då tänkte jag på denna Mobiltelefon och med denna Mobiltelefonnummer som jag fick utav Lotta Engberg och detta var detta Nummer: 070-232 19 32
Kan jag få Skriva ett Super SMS till dig då Stefan Borsch?
Och Lotta Engberg hade dock skickat ett Super SMS till mig på min Mobiltelefon med mitt Moiltelefonnummer 072-994 49 44 ifrån hennes Mobiltelefon med detta Mobiltelefonnummer: som är detta: 076-125 53 28 nu då Stefan Borsch.
Jag som skriver detta Meddelande till dig Stefan Borsch heter Karl-Olov Nordin.
Jag UPPMANAR dig att Besvara mig snarast tack då Stefan Borsch Genom Ett SMS
Förstår du hur jag menar nu då Stefan Borsch?
Och detta är den BOMBÄKTA Stefan Borsch.
Förstår du hur jag menar nu då Stefan Borsch?
Mvh: Karl-Olov Nordin
Och detta är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin
 

Kommentarer

Postat av: Carl-Gustaf

Publicerad 2015-05-15 17:41:42

Hej Karl-Olov Nordin lyssna Inte på Den Lille lummerunkaren, be han Dra åt Helvete Nästa gång Han Skriver till Dig nuDå. Jag ska Slå Ut tänderna på Honom ikväll NuDå.och kastrera Honom Genom KRAFTIGA Pung Sparkar NuDå//CG

Svar: Gör inte detta på din Son nu då Carl-Gustaf.
Karl-Olov Nordin

Postat av: Jerry

Publicerad 2015-05-15 22:41:31

Kan du Lämna Ditt och din Pappas mobiltelefonummer här Carl-Philip nuDå? Detta Super Bråk måste Ha Sitt Slut, Annars Hotas dock Monarkin i Sverige NuDå. Förstår du Hur jag Menar Carl-Philip? Mvh Jerry Lindborg.

Svar: Jag tror inte att varken Kung Carl-Gustaf och Carl-Philip har Öppna Mobiltelefonnummer nu då Jerry Lindborg.
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela