Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Här kommer ett Super Viktigt Meddelande till dig Lasse Berghagen med anledning av din 70 Årsdag nu den 13 maj på År 2015!

Publicerad 2015-05-13 00:32:04 i Lasse Berghagen.,

Här kommer ett Super Viktigt Meddelande till dig Lasse Berghagen med anledning av din 70 Årsdag nu den 13 maj på År 2015!
Jag vill meddelande Super Önska dig Lasse Berghagen ett Super Stort Grattis på din 70 Års Dag nu den 13 maj på År 2015.
Jag som skriver detta Meddelande heter Karl-Olov Nordin.
Och detta är den BOMBÄKTA Lasse Berghagen nu då.
Förstår du hur jag menar nu då Lasse Berghagen?
Mvh: Karl-Olov Nordin
Och detta är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin.
 
 

Kommentarer

Postat av: Carl-Philip

Publicerad 2015-05-13 11:31:42

Jag fyller minsann också år idag. Det är ingen som gratulerat mig. Nu lider jag Av en KRAFTIG depression NuDå/Carl-Philip Bernadotte.

Svar: Jag skall skapa ett Inlägg för dig men du Carl-Philip Bernadotte
Karl-Olov Nordin

Postat av: Carl-Gustaf

Publicerad 2015-05-13 13:00:13

Mamma och jag har sparat presenten tills Ikväll, när dina syskon kommer. Du får vänta tills det, din bortskämda unge. Annars blir det ingen, då blir det stryk och i säng. Det vill du väl inte din förbannade snorvalp/pappa.

Svar: Vad bra sagt nu då Carl-Gustaf till din Son nu då.
Karl-Olov Nordin

Postat av: Carl-Gustaf

Publicerad 2015-05-13 14:20:03

Sluta och Gnäll Ung Jävel NuDå/pappa.

Svar: Vad bra sagt nu då Carl-Gustaf.
Karl-Olov Nordin

Postat av: Stefan

Publicerad 2015-05-13 17:26:21

Nu börjar allt Lasse Berghagen bli Gammal till Åren.

Förstår du hur jag menar då?


Svar: Ja detta stämmer nu då Stefan Borsch.
Karl-Olov Nordin

Postat av: Carl-Gustaf

Publicerad 2015-05-13 18:49:15

Du ska veta hut Carl-Philip, annars får du stryk sen/Pappa.

Svar: Vad bra dåå Kung Carl-Gustaf.
Karl-Olov Nordin

Postat av: Carl-Gustaf

Publicerad 2015-05-13 20:56:35

Håll käften ungjävel annars får du Stryk efter Noter/ Pappa

Svar: Vad menar du nu då Carl-Gustaf. Är din Son du menar eller mig Karl-Olov Nordin du Menar nu då?
Karl-Olov Nordin

Postat av: Carl-Gustav

Publicerad 2015-05-14 13:56:11

Hej Karl-Olov. Jag är inte Arg på Dig nuDå. Men jag Ska Dock Spöa skiten Ur Ung Jäveln nuDå. Han Har Runkat i Min Vanilj Glass nuDå.Mvh Cg

Svar: Vad bra då Carl-Gustaf.
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela