Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

En Super Viktig Fråga till dig Lotta Engberg Angående din Mobiltelefon och jag bara BOMBUNDRAR vad det var för fel på den du nu då Lotta Engberg?

Publicerad 2015-05-16 09:59:45 i Lotta Engberg,

En Super Viktig Fråga till dig Lotta Engberg Angående din Mobiltelefon och jag bara BOMBUNDRAR vad det var för fel på den du nu då Lotta Engberg?
Jag som skriver detta Super Meddelande heter Karl-Olov Nordin.
Och jag bara BOMBUNDRAR vad var för Fel på din Mobiltelefon nu då Lotta Engberg?
Eftersom jag testade genom att Ringa upp din Mobiltelefon via min Hemtelefonnummer som har detta Nummer: 023-663 02 59 Igår på Fredagen den 15 Maj på År 2015 och Fungerar den nu då Lotta Engberg
Jag bara BOMBUNDRAR vad det var för fel på din Mobiltelefon nu då Lotta Engberg?
Förstår du hur jag menar nu då Lotta Engberg?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
Och detta är den BOMBÄKTA Lotta Engberg.
Kan du skicka mig tillbaka ett SMS nu då Lotta Engberg?
Nu när din Mobiltelefon Fungerar som den skalll göra nu då Lotta Engberg.
Förstår du hur jag menar nu då Lotta Engberg?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
Och detta är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin.

Kommentarer

Postat av: Carl-Gustaf

Publicerad 2015-05-17 17:09:45

Hej Karl-Olov! Jag Bomb Undrar om Snor Valpen hört Av sig Till Dig idag Nu Då? Vi hade Lysning För honom Idag, Jag höll Mig Dock Lugn. Men på Bröllopet SKa Jag Slå Honom Gul och Blå Innan Går In I Kyrkan//CG

Svar: Detta tycker jag inte du skall göra på din Super Son nu då Carl-Gustaf. Detta har han inte gjort nu då.
Karl-Olov Nordin

Postat av: Lotta Engberg

Publicerad 2015-05-19 13:53:10

Tack då Fansens.
För Superförslaget.

Puss!

Svar: Vad bra att mitt Förslag Hjälpte nu då Lotta Engberg.
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela