Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Super Viktigt Meddelande till dig Lotta Engberg med anledning utav ditt Nya Mobilltelefon Abonnemang hos Telenor Sverige detta Nya Mobiiltelefonnummer 072-182 46 64 så kommer jag här med en Super Fråga till dig Lotta Engberg?

Publicerad 2015-06-07 16:35:23 i Lotta Engberg,

Super Viktigt Meddelande till dig Lotta Engberg med anledning utav ditt Nya Mobilltelefon Abonnemang hos Telenor Sverige detta Nya Mobiiltelefonnummer 072-182 46 64 så kommer jag här med en Super Fråga  till dig Lotta Engberg?
Jag som skriver detta Meddelande heter Karl-Olov Nordin till dig Lotta Engberg.
Jag fick ett Nytt Mobiltelefonnummer som är detta: 072-182 46 64.
Och jag Försökte att Svara på ditt SMS idag på Lördagen den 6 Juni på År 2015.
Men detta Gick inte nu då, och detta Går inte att Ringa heller till dig nu då Lotta Engberg.
Du är okontaktbar På Grund Av detta Krångel och Strul med din Mobiltelefon med detta nya Mobiltelefonnummer som detta nu då: 072-182 46 64
Jag är Super Trött med dessa Krångel och en massa Strul för din del nu då Lotta Engberg.
Och jag som hade i det Femte Super Brevet skrivit att du skulle Ta och Byta till Mobiltelefon Leverantören Tre med denna Webbadress: http://www.tre.se nu då Lotta Engberg.
Och du skall dock veta att jag kommer att skriva ett  Nytt Super Brev på Grund utav detta nu då Hem till Till dig nu då Lotta Engberg nu då.
Och jag bara BOMBUNDRAR varför du Tog Telenor Sverige AB med denna Webbadress: http://www.telenor.se nu då Lotta Engberg?
Förstår du hur jag menar nu då Lotta Engberg?
Mvh: Karl-Olov Nordin
Detta är den BOMBÄKTA Lotta Engberg
Förstår du hur jag menar nu då Lotta Engberg?
Mvh: Karl-Olov Nordin
Och detta är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin.
Jag är Super Besviken när inte din Mobiltelefon med detta nya Mobitelefonnummer som detta nu då: 072-182 46 64 nu då Fungerar som det skall göra Normalt Lotta Engberg.
Förstår du hur jag menar nu då Lotta Engberg?
Mvh: Karl-Olov Nordin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela