Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

En Super Uppmaning till dig Lotta Engberg med Anledning av din Mobiltelefon med detta Mobiltelefonnummer: 072-182 46 64, Jag vill att du skall Starta upp din Mobiltelefon nu då!

Publicerad 2015-06-25 09:55:38 i Lotta Engberg,

En Super Uppmaning till dig Lotta Engberg med Anledning av din Mobiltelefon med detta Mobiltelefonnummer: 072-182 46 64, Jag vill att du skall Starta upp din Mobiltelefon nu då!
Jag som skriver detta Meddelande till dig Lotta Engberg heter Karl-Olov Nordin.
Jag vill dock Uppmana dig att Starta upp din Mobiltelefon med detta Mobiltelefonnummer: 072-182 46 64, och detta genast anser jag nu då.
Förstår du hur jag menar nu då Lotta Engberg?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
Och detta är dock den BOMBÄKTA Lotta Engberg.
Förstår du hur jag menar nu då Lotta Engberg?
Mvh: Karl-Olov Nordin
Här är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin.
 
 

Kommentarer

Postat av: Stefan

Publicerad 2015-06-25 19:52:40

Ja, Jag tror ändå att Lotta Engberg har Slängt sin Mobiltelefon i den öppna spisen nudå.

Svar: Jag tror dock inte detta nu då Stefan Borsch. Angående Lotta Engberg
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela