Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Ettt Super Viktigt Meddelande till dig Leif GW Persson med anledning utav ditt Nyskapade Facebookskonto på Facebook med denna Webbadress: https://www.facebook.com!

Publicerad 2015-07-08 11:42:31 i Leif GW Persson,

Ettt Super Viktigt Meddelande till dig Leif GW Persson med anledning utav ditt Nyskapade Facebookskonto på Facebook med denna Webbadress: https://www.facebook.com!
Jag som skriver detta Meddelande till dig Leif GW Persson heter Karl-Olov Nordin
Och jag kan dock Tala om för dig att jag såg att du hade skapat ett Nytt Facebookskonto på Facebook med denna Webbadress: https://www.facebook.com nu då.
Och detta såg jag på Själva Datumet, och detta Var den 12 april på År 2015.
Och jag gjorde en Vänförfrågan på dig Leif GW Persson.
Men genast så Stängde Facebooksteamet Kontot Igår Tisdag Den 7 Augusti På År 2015.
Skall det vara så här nu då Leif GW Persson?
Förstår du hur jag menar nu då Leif GW Persson?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
Och detta är den BOMBÄKTA Leif GW Persson.
 Och detta är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin.
 

Kommentarer

Postat av: Leif GW Persson

Publicerad 2015-07-08 18:37:55

Nej, så ska det naturligtvis inte vara Karl-Olov Nordin. Håller just nu på med en omfattande utredning emot Facebooksteamet och deras avstängningar hit och dit som jag misstänker är olagliga.

Svar: Jag gillar inte detta Nu Leif GW Persson..
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela