Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Super Viktigt Meddelande till dig Lasse Berghagen med anledning av min Idé om att Ljuta Liv i din Museum i Gamla Kvarnen i Svärdsjö!

Publicerad 2015-08-02 16:09:00 i Berghagen Museum i Gamla Kvarnen i Svärd,

Super Viktigt Meddelande till dig Lasse Berghagen med anledning av min Idé om att Ljuta Liv i din Museum i Gamla Kvarnen i Svärdsjö!
Jag som skriver detta Super Inlägg till dig Lasse Berghagen Heter Karl-Olov Nordin
Jag vill med detta Meddelande Berätta för dig Lasse Berghagen att jag Ljuta Liv i den Tilltänkta Berghagen Museum i Gamla Kvarnen i Svärdsjö utanför Falun.
Och jag har Skickat ett e-Postmeddelande till Leif Källman redan på Söndagen den 26 Juli på År 2015. Och jag har även Pratat med Honom Per Telefon om detta nu då Lasse Berghagen.
Genom att Jag känner att jag Återl Uppliva dessa Tankar som Svärdsjö Intresseföreningens Förra Styrelsen med Camilla Sparring Låg Bakom denna Idé nu då Lasse Berghagen .
Jag tycker vi skall ha ett Möte Kring Min Idé nu då Lasse Berghagen.  
Mellan dig Lasse Berghagen och Mig Karl-Olov Nordin och Leif Källman nu då.
Förstår du hur jag menar nu då Lasse Berghagen?
Mvh: Karl-Olov Nordin
.
Detta är den BOMBÄKTA Lasse Berghagen.
Så vill jag bara du Lasse Berghagen skall få Kommentera Mitt Inlägg
Och ingen annan Än du då Lasse Berghagen
Förstår du hur jag menar nu då Lasse Berghagen?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 Och detta är den BOMB'ÄKTA Åke Malmros.
Vad Tror du om denna Idé nu då Åke Malmros?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 Detta är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin
 
 

Kommentarer

Postat av: CS

Publicerad 2015-08-14 23:21:25

SUPER Bra idé Fanséns. Detta gillar jag.

/CS

Svar: Jag kommer att Skicka ett Brev Till Lasse Berghagen.
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela