Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

En Rätt så KRAFTIG EFTERLYSNING til dig Ragnar Dahlberg angående Facebook med mera!

Publicerad 2014-09-16 15:22:59 i Ragnar Dahlberg,

En Rätt så KRAFTIG EFTERLYSNING til dig Ragnar Dahlberg angående Facebook med mera!
Jag som skriver detta Meddelande till dig då Ragnar Dahlberg heter Karl-Olov Nordin
Och jag fick nu dock se att du hade Blivit Borrtagen på Facebook nu då på denna Webbadress:
Och här är den BOMBÄKTA Ragnar Dahlberg.
Och jag vill med detta Meddelande Uppmana dig Ragnar Dahlberg att skapa ett Nytt Facebookskonto och detta snarast tack då.
Förstår du hur jag menar nu då Ragnar Dahlberg?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 Här är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin.
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Agneta

Publicerad 2014-09-22 10:19:36

Halleluja!

Ragnar Dahlberg har tagit emot JESUS vår FRÄLSARE och viger nu sitt liv åt Herren samt SEX. Prisa Gud!

Agneta S.

Svar: Ja Tack då Agneta Sjödin, som inte har sett mitt e-Postmeddelande nu då.
Karl-Olov Nordin

Postat av: Agneta

Publicerad 2014-09-23 11:07:55

Hej Karl-Olov och Guds Frid över Dig!

Eftersom Jesus säger att e-post är Satans verktyg så har jag inte sett ditt meddelande.

E-post drar oss alla i fördärvet! Ve satan!

Herren Jesus leder Dig och mig in i framtiden. Prisa Herren!

Mvh Agneta S

Svar: Jo då måste du ha sitt mitt e-Postmeddelande nu då Agneta Sjödin så det så.
Karl-Olov Nordin

Postat av: Ragnar Dahlberg

Publicerad 2014-09-24 09:02:51

Ja, jag vet dock inte ifall jag kommer tillbaka till Facebook igen.

Jag vet dock att även LOKET är Ganska så Rasande på Facebook Teamet.

Förstår du hur jag menar då?

/Café Norrköping

Svar: Men jag vet dock att Stefan Borsch har dock Ringt upp dig Ragnar Dahlberg och att Även Leif "LOKET" Olsson att Ni skulle Ompröva ert Beslut att Komma tillbaka till Facebook med denna Webbadress: https://www.facebook.com nuu då Ragnar Dahlberg jag värdjar detta till dig Ragnar Dahlberg.
Karl-Olov Nordin

Postat av: Agneta

Publicerad 2014-09-24 10:18:54

Guds frid över Dig Karl-Olov!

Nej! Jag har inte sett ditt e-post-meddelande. Jesus säger att e-post är djävulens lockelse och driver oss till helvetet! Jesus säger att djävulens lockelser botas med SEX.

Därför använder jag inte e-post. Du får ringa mig i stället! Halleluja! Mitt telefonnummer är 71.

Mvh: Agneta

Svar: Nu visst har du Fått mitt e-Postmeddelande nu då Agneta Sjödin.
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela