Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

En Rätt så KRAFTIG EFTERLYSNING till dig då Leif "LOKET" Olsson angående Fråge Låda!

Publicerad 2014-05-28 05:58:23 i Leif " Loket " Olsson,

En Rätt så KRAFTIG EFTERLYSNING till dig då Leif "LOKET" Olsson angående Fråge Låda!
Och jag som skriver detta Inlägg till dig Leif "LOKET Olsson heter Karl-Olov Nordin
Och jag är dock ingen SKITGUBBE så det så.
Och du har Totalt Åkt på ett Rätt Kraftigt Missförstånd igen nu då Leif " LOKET " Olsson
Och jag kommer dock att Uppmana dig Leif "LOKET" Olsson att skapa en Ny Fråge Låda, som ersätter denna Fråge Lådan med denna Webbadress: http://ask.fm/loketOlsson
Och du kan skaffa den Nya Fråge Lådan på denna Webbadress: http://ask.fm och gör det snarast Tack då Leif " LOKET" Olsson nu då
Förstår du hur jag menar nu då Leif "LOKET" Olsson?
Mvh: Karl-Olov Nordin
Och här är Jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin
Och här är Christer Sjögrens Före detta Manager Åke Malmros och kanske Jag måste Koppla in på dig Leif "LOKET" Olsson nu då.
 Och detta är sammma med Stefan Borsch
 
 Och Christer Sjögren han menar att jag är ingen SKITGUBBE nu då Leif " LOKET" Olsson.
 Och det är samma med Lasse Berghagen och han säger att jag inte är en SKITGUBBE heller nu då Leif " LOKET" Olsson.
Och jag kommer att Prata med Lasse Berghagen angående dig då Leif "LOKET" Olsson nu då.
 
 Och det är samma med Leif Silbersky han menar samma sak nu då nu då Leif "LOKET" Olsson.
Och jag är dock ingen SKITGUBBE så det så.
Och jag kommer dock att Koppla in Skåningen för Hela Landet Jag menar nu då Super Advokaten Leif Silbersky om du Leif "LOKET" Olsson Inte Omprövar ditt Beslut nu då.
Förstår du hur jag menar nu då Leif "LOKET" Olsson nu då?
Mvh: Karl-Olov Nordin.

Kommentarer

Postat av: lasse

Publicerad 2014-05-28 18:39:58

LOKET måste Ompröva sitt Beslut.

Svar: Vad bra då Lasse Berghagen om Leif "LOKET" Olsson.
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela