Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Super Viktigt Meddelande till dig Ragnar Dahlberg och till er i Falu Kommun med anledning av att Någon utav er i Falun har Spärrat TV-Teamet från TV4 då detta Gäller Rättigheterna för Intervjun!

Publicerad 2014-06-01 20:14:57 i Falu Kommun och Ragnar Dahlberg,

Super Viktigt Meddelande till dig Ragnar Dahlberg och till er i Falu Kommun med anledning av att Någon utav er i Falun har Spärrat TV-Teamet från TV4 då detta Gäller Rättigheterna för Intervjun!
Och jag kommer att Ta i med Hårdhanskarna för att få Bort Spärren för TV-Teamet ifrån TV4 med denna Webbadress: http://www.tv4.se
Och detta gäller Rättigheterna
Jag menar dock Falu Kommun med denna Webbadress: http://www.falun.se
Och här har vi Caé Norrköpings Före detta Programledare Ragnar Dahlberg.
Och jag skriver detta Inlägg  till dig Ragnar Dahlberg. heter Karl-Olov Nordin
Och här har vi Christer Sjögrens Före detta Manager Åke Malmros
Och Åke Malmros kommer att Hjälpa till med detta nu då.
 Och har vi Stefan Borsch och det var han har  bet mig att jag skullle skriva detta Inlägg.
Och detta är RÄTT SÅ KRAFTIGT på Falu kommun på grund av viss orsak 
Och jag kommer Även Koppla in Skåningen för Hela Landet. jag menar nu då  Super Advokaten Leif Silbersky på er i Falu Kommun
 Och detta är den BOMBÄKTA Advokaten Leif Silbersky.
 
Och detta är den BOMBÄKTA Christer Sjögren min Super Store Idol i Hammarö i Karlstad.
Och jag vet att Även Lasse Berghagen är BOMB ARG över detta Tilltag genom SPÄRRNINGEN.
 Och här har vi Lasse Berghagen med mera.
 Och här är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin
Men jag ta Hjälp utav Linnea Risinger nu på Fredag.
 
Och detta är dock Linnea Risinget jag menar nu då.
Förstår ni hur jag menar nu då  Falu kommun?
Mvh: Karl-Olov Nordin

Kommentarer

Postat av: Olle Jönsson

Publicerad 2014-06-03 20:03:15

Spärren måste Bort. Jag ska göra Slag i Saken.

/O J

Svar: Vad bra då Olle Jönsson. Kan du skaffa dig egen Privat e-Postadress nu då Olle Jönsson?
Karl-Olov Nordin

Postat av: Lill Babs

Publicerad 2014-06-03 21:26:06

Usch, har Kommunen Spärrat av Intervjun?

Svar: Leif Sibersky är Inkopplad nu då Lill Babs.
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela