Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Här kommer ett Super Viktigt Meddelande till dig Christer Sjögren med anledning av ditt Super Nummer Byte igen då!

Publicerad 2014-07-06 17:53:00 i Christer Sjögren,

Här kommer ett Super Viktigt Meddelande till dig Christer Sjögren med anledning av ditt Super Nummer Byte igen då!
Jag som skriver detta Meddelande till dig då Christer Sjögren heter Karl-Olov Nordin Super Fansens Nummer 1.
Jag har dock Fått ett SMS utav Stefan Borsch, om att du var Rasande på mig och att du skulle Byta Super Nummer igen till din Super Mobiltelefon.
Och det på grund av att jag skulle ha Lämna ut ditt Nummer till Harald Rolandsson.
Men detta stämmer inte nu då Christer Sjögren.
Och Enligt Uppgifter ifrån Nicklas Hedlund i Mora.
Men jag måste dock erkänna att jag är FÖRBANNAD på Nicklas Hedlund
Som Åter igen har spridigt en massa OSANNA Uppgifter igen då.
Och BOMBLJUGIT FÖR DIG DÅ Christer Sjögren.
Så du Behöver inte Byta Super Nummer igen då Christer Sjögren.
Och här är den BOMBÄKTA Stefan Borsch.
 Och här är i alla fall din Christer Sjögrens Före detta Manager Åke Malmros.
Och jag är dock Beredd att Åter igen Koppla in Skåningen för Hela Landet.
Jag menar nu då Super Advokaten Leif Silbersky nu då.
På denna Nicklas Hedlund i Mora nu då Christer Sjögren.
 Och här har Vi den BOMBÄKTA Ljugaren ifrån Mora och han heter dock Nicklas Hedlund.
Vi som är SUPER FÖRBANNADE på dig nu då Nicklas Hedlund nu då.
Och här jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin i Falun i Dalarna.
Förstår du hur jag menar nu då Nicklas Hedlund?
Och förstår du hur jag menar nu då Christer Sjögren?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 
 

Kommentarer

Postat av: Christer Sjögren

Publicerad 2014-07-07 11:36:25

Ja, jag är Rent av SKRÄMD av denna Nicklas Hedlund. Jag vet inte vad jag ska ta mig Till.

Svar: Jo jag förstår dig nu då Christer Sjögren nu då Du Behöver inte Byta Mobiltelefonnummer nu då Christer Sjögren.
Karl-Olov Nordin

Postat av: Skara Bert

Publicerad 2014-07-07 22:53:50

Jag hoppas dock inte Christer Sjögren blir tvungen att Byta sitt Super Nummer igen.

/Bert

Svar: Nej! Detta Tror jag inte nu då Bert Karlsson(Skara-Bert).
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela