Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

En Rätt så KRAFTIG EFTER LYSNING TILL dig då Stefan Borsch, Men anledning till att du har Stängt av din Mobiltelefon nu då!

Publicerad 2014-07-23 14:44:50 i Stefan Borsch,

En Rätt så KRAFTIG EFTER LYSNING TILL dig då Stefan Borsch, Men anledning till att du har Stängt av din Mobiltelefon nu då!
Jag som skriver detta Meddelande heter Karl-Olov Nordin
Och jag har Lagt Märkte till att du har Stängt av din  Mobiltelefon nu då Stefan Borsch.
För jag fick ingen Leveransrapport nu då Stefan Borsch I Morse
Jag vill dock Uppmana dig att Slå på din Mobiltelefon och det snarast tack då Stefan Borsch.
Och här är dock den BOMBÄKTA Stefan Borsch.
Och jag kan dock Meddela dig att Jag lade på mitt Super Brev hem till dig nu då Stefan Borsch i Morse.
Som innehåller ett Utkast på mina Super Brev hem till Lotta Engberg och Till Olle Jönsson.
 Och här är den BOMBÄKTA Lotta Engberg.
 Och här är i alla fall Olle Jönsson Sångaren i Lasse Stefanz nu då.
 Och här är  jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin.
 Och här är dock den BOMBÄKTA Christer Sjögren.
 Och här är dock den BOMBÄKTA Lasse Berghagen nu då.
 Och här dock den BOMBÄKTA Leif "LOKET" Olsson nu då..
 Och här är dock den BOMBÄKTA  Åke Malmros.
 Och här dock den BOMBÄKTA Ragnar Dahlberg.
Förstår ni hur jag menar nu då?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 
 

Kommentarer

Postat av: Stefan

Publicerad 2014-07-23 20:00:09

Hejsan. Fansens.

Jag Måste ha Flygplansläge Vissa Gånger när jag är Utomlands. För annars Blir det Rätt så Dyrt med alla Super SMS.

Du kan vara Extra Lugn just nu, för jag fick ditt Super SMS ändå, efter att Åke Malmros bad mig slå på Telefonen en Snabbis.

Förstår du hur jag menar då?

Mvh! Stefan

Svar: Jo jag förstår dig än då Stefan Borsch. När kommmer du hem då för mitt Super Brev nu då Stefan Borsch?
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela