Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Jag vill Kraftigt Uppmana dig Leif "LOKET" Olsson att Genast skapa dig ett Nytt Facebookskonto nu då!

Publicerad 2014-01-14 15:11:53 i Leif " Loket " Olsson,

Jag vill Kraftigt Uppmana dig Leif "LOKET" Olsson att Genast skapa dig ett Nytt Facebookskonto nu då!
Jag som skriver detta Kraftiga UPPMANINGEN till dig Leif " LOKET" Olsson heter Karl-Olov Nordin
Ja jag vet dock att du är TRÖTT på Facebooksteamet Leif " LOKET" Olsson och Vägrar du att skaffa dig ett Nytt Facebookskonto på Denna Webbadress: https://www.facebook.com
Men jag Karl-Olov Nordin Måste dock Uppmana dig att Ompröva ditt Beslut nu då Leif "LOKET" Olsson.
Och detta vill jag nu dock Leif "LOKET" Olsson.
Jag fick detta Besked utav  Leif Silbersky nu då Leif "LOKET" Olsson via hans Fråge Låda.
Med denna Webbadress: http://ask.fm/superadvokaten
 Jag kommer att skicka in samma Uppmaning i Din Fråge Låda nu då Leif "LOKET" Olsson.
Kan du Kolla den nu då Leif "LOKET" Olsson nu då: http://ask.fm/loketOlsson 
Förstår du hur jag menar nu då Leif " Loket" Olsson?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 Förstår du hur jag menar nu då Leif "LOKET" Olsson?
Jag som skriver denna Uppmaning heter Karl-Olov Nordin
 

Kommentarer

Postat av: Leif "LOKET" Olsson

Publicerad 2014-01-16 15:47:07

Nu har jag skickat ett Super svar på min Frågelåda.

Mvh. LOKET

Svar: Ja jag har också skickat en Ny Uppmaning på din Fråge Låda idag nu då Leif "LOKET" Olsson idag. Förstår du hur jag menar nu då Leif "LOKET" Olsson? Mvh: Karl-Olov Nordin.
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela