Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Super Viktigt Meddelande till dig nu då Linnea Risinger som Befinner sig i Göteborg nu då!

Publicerad 2014-04-12 07:56:57 i Linnea Risinger,

Super Viktigt Meddelande till dig nu då Linnea Risinger som Befinner sig i Göteborg nu då!
Jag  hoppas att du Linnea Risinger inte skall Stressa dig Fram med alla Resorna
Fast du har dina Systrar Utspridd över Hela Sverige Nästan i alla fall
Förstår du hur jag menar nu då Linnea Risinger?
Mvh: Karl-Olov Nordin
Detta är min Bild här Under nu då Linnea Risinger.
 
Och detta är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin nu då
Förstår du hur jag menar nu då Linnea Risinger?
Mvh: Karl-Olov Nordin

Kommentarer

Postat av: Linnea Risinger

Publicerad 2014-04-12 14:20:47

Ja, jag skall Försöka att Stressa Ner en bit då. Tack då.

Kramis

Svar: Tack då Linnea Risinger. Att du Tänker på att Stressa ned lite.
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela