Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

En Intervju med min Super Store Idol Christer Sjögren den BOMBÄKTA ifrån Hammarö i Karlstad!

Publicerad 2013-12-29 14:46:00 i Göra en Intervju med Christer Sjögren so,

En Intervju med min Super Store Idol Christer Sjögren den BOMBÄKTA ifrån Hammarö i Karlstad!
Som skall Gälla hans Privata Bakgrund, och jag som skall göra denna Intervju heter Karl-Olov Nordin
Och jag kommer att ta Hjälp utav  Ragnar Dahlberg samt ett TV-Team som skall spela in denna Intervju
Och här är alltså Min Super Store Idol Christer Sjögren den BOMBÄKTA ifrån Hammarö i Karlstad, Och detta är Han som jag skall Göra en Intervju och om hans Privata Bakgrund.
 
 Och här är Ragnar Dahlberg  Programledaren Före detta Café Norrköping nu då
Och jag har tänkt att han skall hjälpa mig med denna Intervju och tillsammans med ett TV-Team.
Och denna Intervju kanske kan Bli av Tidigast i April på År 2014.
Men Var den skall Äga rum på för Inspelningsplats detta Vet jag inte nu då
 
 Och Stefan Borsch han kommer att Hjälpa mig så bra som Möjligt nu då.
Jag som skriver detta Inlägg heter Karl-Olov Nordin.
 
 Ja jag som skapar detta Inlägg heter Karl-Olov Nordin
 
Och Christer Sjögrens Gamla Manager Åke Malmros han kommer att Hjälpa till med denna Planeringen nu då så att Jag kan Göra denna Intervju nu då.
 Vad tror du om denna Idé nu då Lasse Berghagen?
 
 Och vad tror du om denna Idén nu då Leif "LOKET" Olsson?
Mvh: Karl-Olov Nordin.

Kommentarer

Postat av: LOKET

Publicerad 2013-12-29 16:23:48

Kanon idé Fanset.

Mvh!

LOKET

Svar: Tack då Leif "Loket" Olsson.
Karl-Olov Nordin

Postat av: Lasse

Publicerad 2013-12-30 14:46:21

Ja, detta Verkar bli en SUPER Bra Idé Karl-Olov Nordin.


MVH: Lasse

Svar: Tack då Lasse Berghagen för denna Kommentar.
Karl-Olov Nordin

Postat av: Jonas Dn Bomb äkta Gardell

Publicerad 2013-12-30 21:10:10

Vi litar på dig Fansens Nr1. /Jonas

Svar: Tack då Jonas Den BOMBÄKTA Gardell.
Karl-Olov Nordin

Postat av: Johannes av Portugallien

Publicerad 2013-12-31 22:06:46

Vad ska du fråga Mr. CS då??
//JaP

Svar: Detta säger jag inte nu då. Men jag vet vad jag fråga Christer Sjögren om när detta Äger Rum då.
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela